Zamowienie publiczne 89-16/d

Zakończone:

Ogłoszenie nr 29870 - 2017 z dnia 2017-02-22 r.

Białystok: Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1381 B Tykocin – Rzędziany na odcinku Rzędziany - Saniki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - tak

Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 69558-2016

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 6311-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego - nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania  - nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających  - nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Zaścianki, Szosa Baranowicka  37, 15522   Białystok, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bialysok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1381 B Tykocin – Rzędziany na odcinku Rzędziany - Saniki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

89/D/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót:

 1 ODTWORZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH W TERENIE RÓWNINNYM w ilości 2,931 km

2 KARCZOWANIE PNI O ŚREDNICY 10-35 CM w ilości 37 szt.

3 KARCZOWANIE PNI O ŚREDNICY 36-55 CM w ilości 7 szt.

4 KARCZOWANIE PNI O ŚREDNICY PONAD 55 CM w ilości 8 szt.

5 KARCZOWANIE ZAGAJNIKÓW LUB KRZAKÓW w ilości 0,034 ha

6 MECHANICZNE USUNIĘCIE WARSTWY ZIEMI URODZAJNEJ (HUMUSU) GR. W-WY 20 CM w ilości 25328 m2

7 ROZEBRANIE PRZEPUSTÓW Z RUR BETONOWYCH ŚR. 60 CM w ilości 21 m

8 ROZEBRANIE PRZEPUSTÓW Z RUR BETONOWYCH ŚR. 100 CM w ilości 20,6 m

9 ROZEBRANIE PRZEPUSTÓW SKLEPIONYCH w ilości 12,4 m3

10 ROZEBRANIE SŁUPKÓW DO ZNAKÓW DROGOWYCH w ilości 3 szt

11 ZDJĘCIE TARCZ ZNAKÓW DROGOWYCH w ilości 7 szt

12 ROZBIÓRKI ŚCIANEK CZOŁOWYCH I ŁAW w ilości 5,334 m3

13 PRZESTAWIENIE KAPLICZKI w ilości 2 szt

14 WYKONANIE WYKOPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH III KAT. Z TRANSPORTEM NA NASYP w ilości 2659 m3

15 ROBOTY ZIEMNE POPRZECZNE (BEZ TRANSPORTU) WYKONYWANE MECHANICZNIE w ilości 3155 m3

16 WYKONANIE NASYPÓW MECHANICZNIE Z GRUNTU KAT. II UZYSKANEGO Z WYKOPU w ilości 2659 m3

17 WYKONANIE NASYPÓW MECHANICZNIE Z GRUNTU KAT.II Z POZYSKANIEM I TRANSPORTEM GRUNTU w ilości 11075 m3

18 PRZEPUSTY POD KORONĄ DROGI Z RUR PLASTYKOWYCH ŚR. 60 CM w ilości 50 m

19 WYKONANIE PRZEPUSTÓW STALOWYCH Z BLACHY FALISTEJ O PRZEKROJU KOŁOWYM O ŚR. 1,0 M w ilości 28 m

20 CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH w ilości 120 m

21 KANALIZACJA TELETECHNICZNA (założenie rur osłonowych) w ilości 172,8 m

22 SĄCZEK PODŁUŻNY w ilości 367 m

23 MELIORACJE WODNE (wydłużenie zbieracza ) w ilości 2,5 m

24 MELIORACJE WODNE (skrócenie sączka ) w ilości 3 m

25 MELIORACJE WODNE (założenie rury osłonowej ) w ilości 30 m

26 WARSTWA MROZOOCHRONNA Z GRUNTU STABILIZOWANEGO CEMENTEM C 1,5/2. GR. 20 CM w ilości 22798 m2

27 OCZYSZCZENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH w ilości 19996 m2

28 SKROPIENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH w ilości 19996 m2

29 PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO GR. 20 CM w ilości 2608 m2

30 PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO GR. 15 CM w ilości 56,5 m2

31 PODBUDOWA ZASADNICZA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO Z DODATKIEM DESTRUKTU BITUMICZNEGO GR. 20 CM w ilości 18516 m2

32 PODBUDOWA Z CHUDEGO BETONU GR. W-WY 20 CM w ilości 114 m2

33 NAWIERZCHNIA Z KOSTKI KAMIENNEJ w ilości 114 m2

34 NAWIERZCHNIE Z BETONU ASFALTOWEGO WARSTWA WIĄŻĄCA GR. 8 CM w ilości 18383 m2

35 NAWIERZCHNIE Z BETONU ASFALTOWEGO WARSTWA WIĄŻĄCA GR. 5 CM w ilości 2046 m2

36 NAWIERZCHNIE Z BETONU ASFALTOWEGO WARSTWA ŚCIERALNA GR. 4 CM w ilości 19995,5 m2

37 WYKONANIE FREZOWANIA NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA ZIMNO, GR W-WY 6 CM w ilości 11380 m2

38 NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BETONOWEJ GR. 8 CM w ilości 56,5 m2

39 UMOCNIENIE SKARP BRUKIEM w ilości 674 m2 40 UMOCNIENIE ROWÓW PŁYTAMI BETONOWYMI AŻUROWYMI w ilości 837 m2

41 PRZEPUSTY POD ZJAZDAMI ŚR.

40 CM w ilości 617,5 m

42 PRZEPUSTY POD ZJAZDAMI Z RUR STALOWYCH ŚR. 80 CM w ilości 40 m

43 OZNAKOWANIE POZIOME - CIĄGŁE w ilości 90 m2

44 OZNAKOWANIE POZIOME - PRZERYWANE w ilości 299 m2

45 OZNAKOWANIE POZIOME - NA SKRZYŻOWANIACH I PRZEJŚCIACH w ilości 3,675 m2

46 USTAWIENIE SŁUPKÓW Z RUR STALOWYCH DLA ZNAKÓW DROGOWYCH w ilości 22 szt

47 PRZYMOCOWANIE TARCZ ZNAKÓW DROGOWYCH ODBLASKOWYCH DO GOTOWYCH SŁUPKÓW w ilości 22 szt.

48 BARIERY OCHRONNE STALOWE w ilości 1112 m

49 USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH 20X30 CM NA ŁAWIE BETONOWEJ Z OPOREM w ilości 53 m

50 USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH 20X22 CM NA ŁAWIE BETONOWEJ Z OPOREM w ilości 50 m

 51 USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW KAMIENNYCH NA ŁAWIE BETONOWEJ Z OPOREM w ilości 56 m 52 CHODNIKI Z KOSTKI BETONOWEJ GR. 6 CM w ilości 80,5 m2

53 USTAWIENIE OBRZEŻY BETONOWYCH O WYMIARACH 20x6 CM w ilości 52 m

54 PRZEBUDOWA SIECI TELEKOMUNIKACYJNEJ w ilości ryczałt

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części: Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV: 45111240-2, 45233120-6, 45232310-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3587095.56
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych TRAKT Sp. z o.o.,  biuro@prdmtrakt.pl,  ul. ! Maja 8 ,  18-200,  Wysokie Mazowieckie,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3557408,79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3557408,79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5150840,04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 3,11%
IV.8) Informacje dodatkowe:

 Z-ca Dyrektora PZD w Białymstoku

mgr inż. Elżbieta Jasińska

 


Treść:

89/D/2016

Ogłoszenie nr 369558 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.

Białystok: Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1381 B Tykocin – Rzędziany na odcinku Rzędziany - Saniki
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014- 2020

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający  - nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania  - nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających - nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  - nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Zaścianki, Szosa Baranowicka  37, 15522   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska,

tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) - nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia  - tak
www.pzd.bialystok.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem  - tak
Szosa Baranowicka 37, Zaścianki , 15-522 Białystok
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie - nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: - nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: - tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć osobiście , za pośrednictwem operatora pocztowego lub posłańca
Adres:
15-522 Białystok, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37 pok. nr 9 ( sekretariat )
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne - nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1381 B Tykocin – Rzędziany na odcinku Rzędziany - Saniki
Numer referencyjny: 89/D/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny - nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:  - Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót:

 ODTWORZENIE TRASY I PUNKTÓW WYSOKOŚCIOWYCH W TERENIE RÓWNINNYM w ilości 2,931 km

KARCZOWANIE PNI O ŚREDNICY 10-35 CM w ilości 37 szt.

 KARCZOWANIE PNI O ŚREDNICY 36-55 CM w ilości 7 szt.

 KARCZOWANIE PNI O ŚREDNICY PONAD 55 CM w ilości 8 szt.

KARCZOWANIE ZAGAJNIKÓW LUB KRZAKÓW w ilości 0,034 ha

MECHANICZNE USUNIĘCIE WARSTWY ZIEMI URODZAJNEJ (HUMUSU) GR. W-WY 20 CM w ilości 25328 m2

ROZEBRANIE PRZEPUSTÓW Z RUR BETONOWYCH ŚR. 60 CM w ilości 21 m

ROZEBRANIE PRZEPUSTÓW Z RUR BETONOWYCH ŚR. 100 CM w ilości 20,6 m

ROZEBRANIE PRZEPUSTÓW SKLEPIONYCH w ilości 12,4 m3

ROZEBRANIE SŁUPKÓW DO ZNAKÓW DROGOWYCH w ilości 3 szt

ZDJĘCIE TARCZ ZNAKÓW DROGOWYCH w ilości 7 szt

ROZBIÓRKI ŚCIANEK CZOŁOWYCH I ŁAW w ilości 5,334 m3

PRZESTAWIENIE KAPLICZKI w ilości 2 szt

WYKONANIE WYKOPÓW MECHANICZNIE W GRUNTACH KAT.III Z TRANSPORTEM NA NASYP w ilości 2659 m3

ROBOTY ZIEMNE POPRZECZNE (BEZ TRANSPORTU) WYKONYWANE MECHANICZNIE w ilości 3155 m3

WYKONANIE NASYPÓW MECHANICZNIE Z GRUNTU KAT. II UZYSKANEGO Z WYKOPU w ilości 2659 m3

WYKONANIE NASYPÓW MECHANICZNIE Z GRUNTU KAT.II Z POZYSKANIEM I TRANSPORTEM GRUNTU w ilości 11075 m3

PRZEPUSTY POD KORONĄ DROGI Z RUR PLASTYKOWYCH ŚR. 60 CM w ilości 50 m WYKONANIE PRZEPUSTÓW STALOWYCH Z BLACHY FALISTEJ O PRZEKROJU KOŁOWYM O ŚR. 1,0 M w ilości 28 m

CZYSZCZENIE URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH w ilości 120 m

KANALIZACJA TELETECHNICZNA (założenie rur osłonowych) w ilości 172,8 m

SĄCZEK PODŁUŻNY w ilości 367 m MELIORACJE WODNE (wydłużenie zbieracza ) w ilości 2,5 m

MELIORACJE WODNE (skrócenie sączka ) w ilości 3 m

MELIORACJE WODNE (założenie rury osłonowej ) w ilości 30 m

WARSTWA MROZOOCHRONNA Z GRUNTU STABILIZOWANEGO CEMENTEM C 1,5/2. GR. 20 CM w ilości 22798 m2

OCZYSZCZENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH w ilości 19996 m2

SKROPIENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH w ilości 19996 m2

PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO GR. 20 CM w ilości 2608 m2

PODBUDOWY Z KRUSZYWA ŁAMANEGO GR. 15 CM w ilości 56,5 m2

PODBUDOWA ZASADNICZA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO Z DODATKIEM DESTRUKTU BITUMICZNEGO GR. 20 CM w ilości 18516 m2

PODBUDOWA Z CHUDEGO BETONU GR. W-WY 20 CM w ilości 114 m2

NAWIERZCHNIA Z KOSTKI KAMIENNEJ w ilości 114 m2

NAWIERZCHNIE Z BETONU ASFALTOWEGO WARSTWA WIĄŻĄCA GR. 8 CM w ilości 18383 m2 NAWIERZCHNIE Z BETONU ASFALTOWEGO WARSTWA WIĄŻĄCA GR. 5 CM w ilości 2046 m2 NAWIERZCHNIE Z BETONU ASFALTOWEGO WARSTWA ŚCIERALNA GR. 4 CM w ilości 18025,5 m2

WYKONANIE FREZOWANIA NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA ZIMNO, GR W-WY 6 CM w ilości 11380 m2

NAWIERZCHNIA Z KOSTKI BETONOWEJ GR. 8 CM w ilości 56,5 m2

UMOCNIENIE SKARP BRUKIEM w ilości 674 m2

UMOCNIENIE ROWÓW PŁYTAMI BETONOWYMI AŻUROWYMI w ilości 667 m2

PRZEPUSTY POD ZJAZDAMI ŚR. 40 CM w ilości 617,5 m

PRZEPUSTY POD ZJAZDAMI Z RUR STALOWYCH ŚR. 80 CM w ilości 40 m

OZNAKOWANIE POZIOME - CIĄGŁE w ilości 90 m2 OZNAKOWANIE POZIOME - PRZERYWANE w ilości 299 m2

OZNAKOWANIE POZIOME - NA SKRZYŻOWANIACH I PRZEJŚCIACH w ilości 3,675 m2 USTAWIENIE SŁUPKÓW Z RUR STALOWYCH DLA ZNAKÓW DROGOWYCH w ilości 22 szt PRZYMOCOWANIE TARCZ ZNAKÓW DROGOWYCH ODBLASKOWYCH DO GOTOWYCH SŁUPKÓW w ilości 22 szt.

BARIERY OCHRONNE STALOWE w ilości 1112 m

USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH 20X30 CM NA ŁAWIE BETONOWEJ Z OPOREM w ilości 53 m

USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW BETONOWYCH 20X22 CM NA ŁAWIE BETONOWEJ Z OPOREM w ilości 50 m

USTAWIENIE KRAWĘŻNIKÓW KAMIENNYCH NA ŁAWIE BETONOWEJ Z OPOREM w ilości 56 m CHODNIKI Z KOSTKI BETONOWEJ GR. 6 CM w ilości 80,5 m2

USTAWIENIE OBRZEŻY BETONOWYCH O WYMIARACH 20x6 CM w ilości 52 m

PRZEBUDOWA SIECI TELEKOMUNIKACYJNEJ w ilości ryczałt
II.5) Główny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:45111240-2, 45233120-6, 45232310-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/06/2017
II.9) Informacje dodatkowe: 1.Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę i dalszego Podwykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia pracowników wykonujących wskazane poniżej czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy a) kierowanie brygadami (majster) b) kierowanie brygadą (brygadzista) c) obsługa maszyn drogowych d) obsługa koparki e) obsługa koparko – ładowarki f) obsługa ładowarki g) obsługa spycharki h) karczowanie pni drzew i) kopanie ręczne j) rozbiórka przepustów k) układanie przepustów pod drogą i na zjazdach l) wykonywanie umocnień z bruku i elementów betonowych m) wykonywanie ław pod krawężniki n) ustawianie krawężników o) układanie podbudów drogowych p) skrapianie warstw emulsją q) układanie nawierzchni drogowych r) ustawianie barier ochronnych s) ustawianie elementów bezpieczeństwa ruchu, w tym znaków drogowych pionowych t) malowanie oznakowania poziomego 2. Sposób dokumentowania i uprawnienia zmawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zapisane w Istotnych dla stron postanowieniach umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca będzie posiadać ważną polisę ubezpieczeniową, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 3 000 000,00 PLN w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:

1. Wykonawca wykaże się doświadczeniem , w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 3 robót budowlanych polegających na: - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca lub ścieralna) w ilości min. 15 000 m2, każda

2. Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych posiadającej certyfikat zakładowej kontroli produkcji.

3. wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia

 4 wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

5 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:

1) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

2) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robot teletechnicznych: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie urządzeń telekomunikacyjnych na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót , posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności telekomunikacyjnej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

3) obsługa geodezyjna min 1 osoba posiadająca, uprawnienia w zakresie geodezyjna obsługa inwestycji
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: W ofercie wpisać imię i nazwisko kierownika budowy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

3)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 Należy wykazać roboty budowlane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2.c)1 Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

2 Oświadczenie o laboratorium załącznik Nr 8

3 Oświadczenie o oznakowaniu załącznik Nr 9

4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku 5.1.2.c)2. Do wykazu należy załączyć oświadczenie , że osoby wymienione w wykazie spełniają warunki wymagane przez zamawiającego- załącznik Nr 7

5.Wykaz potencjału technicznego – sprzętu potwierdzający spełnienie warunku 5.1.2.c)2) z którego będzie korzystał Wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tym potencjałem technicznym- załącznik Nr 11.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1. Oświadczenie, ze wykonawca do wykonania nawierzchni będzie stosował materiały brukarskie posiadające oznakowanie CE – załącznik Nr 10

2. Certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla WMB z której będzie korzystał wykonawca.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zobowiązanie wymagane postanowieniami punktu 7.4. Instrukcji dla oferentów, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – dołączone do oferty

2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;

3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: tak,
Informacja na temat wadium

Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w jednej z wybranych form:

 1) pieniądzu na konto PZD w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950

2) gwarancjach bankowych,

3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianam

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:- nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  - nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  - nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: - nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej  - nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: - nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:  - nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: - nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:  - nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:  - nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: - nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60

okres gwarancji

20

doświadczenie kierownika budowy

20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:  - nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nr

czas trwania etapu



Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. w zakresie wynagrodzenia:

1) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania Umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określonej w § 5 ust. 1 Umowy;

2) w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 Ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę - o wartość wynikającą z tych zmian;

3) w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę - o wartość wynikającą z tych zmian.

 2. w zakresie terminu: w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 3 ust. 1 , nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności;

1) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na prowadzenie prac lub uniemożliwiających zapewnienie ich odpowiedniej jakości ( opady atmosferyczne, niska lub wysoka temperatura powietrza) trwających dłużej niż 3 dni przesunięcie terminu nie dłużej niż 7 dni.

2) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy (w szczególności opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność), skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu wykonania dokumentacji projektowej, dopuszcza się możliwość wydłużenia tego terminu, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności;

3) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, lub innych przeszkód w gruncie np. niewybuchów, wykopalisk, przeszkód geologicznych.

4) wystąpienia przerw w realizacji robót budowlanych, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu zakończenia realizacji robót budowlanych, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności;

5) zlecenia robót zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu umownego;

6) wystąpienia okoliczności wynikających z działania siły wyższej (przez którą rozumie się wydarzenia, które w chwili podpisania umowy nie mogły być przez Strony przewidziane i zostały spowodowane przez okoliczności od nich niezależne takie jak wojna, pożar, wiatrołomy, susza, powódź, inne naturalne klęski, restrykcje lub prawne rozporządzenia, rządu, strajki itp.), uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie, dopuszcza się możliwość wydłużenia każdego z terminów o których mowa w § 2, nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności;

7) zmiany/wprowadzenia podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji Zamawiającego;

8) także w innych przypadkach wymienionych w art. 144 Prawa zamówień publicznych
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/01/2017, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):  - nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-V - SIWZ_Rozdzial_I-_V__Przebudowa_z_rozbudowa_dr._pow._nr_1381_B_Tykocin_-_Rzadziany_na_odcinku_Rzedziany_-_Saniki.doc pobierz
SIWZ Rozdział VI-1 Dokumentacja projektowa drogowa (projekt wykonawczy) - SIWZ_Rozdzial_VI-1_Dokumentacja_projektowa_drogowa(projekt_wykonawczy).zip pobierz
SIWZ Rozdział VI-2 Dokumentacja projektowa roboty teletechniczne - SIWZ_Rozdzial_VI-2_Dokumentacja_projektowa_roboty_teletechniczne.pdf pobierz
SIWZ Rozdział VI-3 Dokumentacja badań podłoża gruntowego - SIWZ_Rozdzial_VI-3_Dokumentacja_badan_podloza_gruntowego.zip pobierz
SIWZ Rozdział VI-4 SOR - SIWZ_Rozdzial_VI-4_SOR.zip pobierz
SIWZ Rozdział VII Specyfikacje techniczne - SIWZ_Rozdzial_VII_Specyfikacje_techniczne.pdf pobierz
Odpowiadź z dnia 28.12.2016 r na zapytanie nr 1 - Odpowiedz_z_dnia_28.12.2016_r_na_zapytanie_nr_1.pdf pobierz
Odpowiadź z dnia 28.12.2016 r na zapytanie nr 2 - Odpowiedz_z_dnia_28.12.2016_r_na_zapytanie_nr_2.pdf pobierz
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - zmiana terminu składania ofert - Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_89-D-2016.doc pobierz
Odpowiedź z dnia 02.01.2017 r na zapytanie nr 3 - Odpowiedz_z_dnia_02.01.2017__na_zapytanie_nr_3.pdf pobierz
Modyfikacja SIWZ z dnia 02.01.2017 r - Modyfikacja_SIWZ_z_dnia_02.01.2017_r.doc pobierz
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2 z dnia 09.01.2017 r - Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_2_z_dnia_09.01.2017_r.doc pobierz
Modyfikacja SIWZ z dnia 09.01.2017 r - Modyfikacja_SIWZ_z_dnia_09.01.2017_r.doc pobierz
Odpowiedź z dnia 09.01.2017 r na zapytanie oferentana zapytan - Odpowiedz_z_dnias__09.01.2017_r_na_zapytanie_oferenta.pdf pobierz
Przedmiar robót telekomunikacyjnych (zam 09.01.2017 r) . - Przedmiar_robot_-_Tykocin_-_Rzedziany_branza_telekomunikacyjna.pdf pobierz
Odpowiedź z dnia 10.01.2017 r na zapytanie - Odpowiedz_z_dnia__10.01.2017_na_zapytanie_oferenta.pdf pobierz
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 3 z dnia 11.01.2017 r - Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_3_z_dnia_11.01.2017.doc pobierz
Odpowiedź z dnia 11.01.2017 r na zapytanie oferenta - Odpowiedz_z_dnia_11.01.2017_na_zapytanie_oferenta.pdf pobierz
Opis przedmiotu zamówienia zmieniony dn. 11.01.2017 - SIWZ_rozdzial_III_opis_przedmiotu_zamowienia__Tykocin-Rzedziany__odc._Rzedziany_-_Saniki__-_modyfikacja_11.01.2017.xls pobierz
Kosztorys oferowy zmieniony 11.01.2017 r - SIWZ_Rozdzial_IV_kosztorys_ofertowy__Tykocin-Rzedziany_odc._Rzedziany_-_Saniki__-__zmieniony_11.01.2017r.xls pobierz
informacja z otwarcia ofert 16.01.2017 - Informacja_z_otwarcia_ofert_odc._Rzedziany_-_Saniki_z_dn._16.01.2017_r.pdf pobierz
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 03.02.2017 - Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty__Rzedziany_-_Saniki.pdf pobierz