Zamowienie publiczne 8-15/d

Zakończone:

 08/D/2015

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY

1.     Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Budowę chodnika w miejscowości Iwanówka w ciągu drogi powiatowej Nr 1504 B (gmina Turośń Kościelna)  przeprowadzono w trybie: przetargu  nieograniczonego w dniu: otwarcie ofert –  19.02.2015 r

 2.     Ogłoszenie o przetargu zamieszczono: na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku, ul. Szosa Baranowicka 37,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie  ZP nr 24608 - 2015;   w dniu 04.02.2015 r

 3.     Liczba otrzymanych ofert:      9 ofert

 4.     Liczba ofert odrzuconych:    - 3 ofert   

5.     Kryteria wyboru ofert: - cena ofertowa – 95 %

                                                okres gwarancji -  5%

6.     W postępowaniu oferty złożyli wymienieni niżej Oferenci i uzyskali punktację :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto

Gwarancja

miesiące

punktacja

1

DROG-BUD

Krzysztof Czerniawski

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Michałowo

m. Michałowo

      

16-050 Michałowo

ul. Ogrodowa 34

 

 

133 982,67

 

 

48

100,00

2

Przedsiębiorstwo Robót

Drogowo – Mostowych

TRAKT Sp. z o.o.

Polska

woj. Podlaskie

pow. Wysokomazowiecki

gm. Wysokie

Mazowieckie

m. Wysokie

Mazowieckie

 

 

          18-200

Wysokie Mazowieckie

ul. 1 Maja 8

 

 

 

 

 

169 857,91

 

 

48

79,93

3

Zakład Remontowo-Budowlany

KAROL

Karol Rutkowski

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m.  Białystok

15-680 Białystok

ul. Produkcyjna 92A

 

 

182 034,55

 

 

48

74,92

4

Przedsiębiorstwo  

Drogowe  SOKOLIK

Zbigniew Sokolik

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

15-795 Białystok

ul.  Palmowa 54

 

 

147 444,53

 

 

48

91,33

5

Firma Drogowa BBGM

Kamila Gryko

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

 

15-131 Białystok

ul. Pietrasze 43 B

 

 

160 078,10

 

 

48

84,51

6

Roboty Drogowe

Michał Worobiej

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

15-190 Białystok

ul. Puszkina 29

 

 

145 967,79

 

 

24

Oferta odrzucona na podst. art. 24 ust.4 – oferent wykluczony nie spełnia warunków udziału w postępowaniu

7

AKS-BUD

Przedsiębiorstwo

Drogowe

Kamil Sarosiek

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

      15-281 Białystok

ul. Legionowa 28

lok. 305

 

 

178 711,62

 

 

36

Oferta odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt 2 – brak wypełnionego wykazy stawek i narzutów

8

ACC ELECTRIC

Arkadiusz Jabłoński

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Turośń Kościelna

m. Turośń Kościelna

18-106 Turośń Kościelna

ul. Białostocka 32

 

 

303 074,44

 

 

24

Oferta odrzucona na podst. art. 89 ust.1 pkt 2 – brak wypełnionego kosztorysu

ofertowego

9

Bud-Ogród

Jacek Marczyński

Polska

woj. Podlaskie

pow. Bielsk Podlaski

gm. Bielsk Podlaski

m. Bielsk Podlaski

17-132 Strabla

ul.  Kolejowa 8

 

 

218 651,54

 

 

48

63,21

 

 

  7. Ofert z najniższą ceną:  –         133 982,67  zł z 23% podatkiem VAT                       

  Oferta  z najwyższą  ceną:  -   218 651,54 zł  z 23% podatkiem VAT

 

 

8 .Wybrano ofertę  firmy:

DROG- BUD

Krzysztof Czerniawski

16-050 Michałowo

ul. Ogrodowa 34

za cenę – 133 982,67 zł  (słownie: sto trzydzieści trzy tysiące dziewięćset osiemdziesiąt dwa złote i sześćdziesiąt siedem groszy) łącznie z podatkiem VAT.        

Oferta ta spełniała wszystkie warunki i uzyskała największą ilość punków.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub poczta elektroniczną.

 

Białystok, dnia 2015-03-03

 

 

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

8/D/2015

Białystok: Budowa chodnika w miejscowości Iwanówka w ciągu drogi powiatowej Nr 1504 B (gm. Turośń Kościelna)
Numer ogłoszenia: 24608 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w miejscowości Iwanówka w ciągu drogi powiatowej Nr 1504 B (gm. Turośń Kościelna).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.  Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót na odcinku 380 m: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym Roboty rozbiórkowe (nawierzchnia, chodnik, krawężnik, obrzeża, przepusty) Roboty ziemne Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych i zaworów wodociągowych lub gazowych Profilowanie i zagęszczenie podłoża Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie i skropienie emulsją asfaltową Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa naturalnego Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; w-wa ścieralna Humusowanie z obsianiem skarp Umocnienie skarp brukowcem Ułożenie przepustów rurowych z tworzyw sztucznych pod zjazdami Ustawienie krawężników betonowych i obrzeży betonowych Wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej Wjazdy i wyjazdy z bram z betonowej kostki brukowej (zjazdy gospodarcze) Ściek podchodnikowy z rur z PVC Zabezpieczenie kabli oraz przepusty kablowe.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości: 6 000,00 zł ( słownie: sześć tysięcy złotych) w jednej z wybranych form: 1) pieniądzu na konto PZD w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 2) gwarancjach bankowych, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 3 robót budowlanych polegających na: - wykonaniu nawierzchni lub chodników z kostki brukowej betonowej w ilości min. 500 m2,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia 2) wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2) obsługa geodezyjna min 1 osoba posiadająca, uprawnienia w zakresie geodezyjna obsługa inwestycji

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać ważną polisę ubezpieczeniową, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na sumę nie niższą niż 200 000,00 PLN w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wykazać roboty na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania doświadczenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie o posiadaniu oznakowania (wg wzoru Zamawiającego) 2. oświadczenie o laboratorium (wg wzoru Zamawiającego) 3. oświadczenie o oznakowaniu kostki znakiem CE (wg wzoru Zamawiającego)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu zakończenia robót, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności. Inne zmiany zostały określone w SIWZ - Rozdział V Istotne dla stron postanowienia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2015 godzina 09:50, miejsce: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-V - SIWZ_Rozdzial_I-V_Budowa_chodnika_Iwanowka.doc pobierz
SIWZ rozdział VI projekt wykonawczy - SIWZ_Rozdzial_VI_PROJEKT_WYKONAWCZY_-_chodnik_Iwanowka.pdf pobierz
SIWZ Rozdział VII Specyfikacje techniczne - SIWZ_Rozdzial_VII_SPECYFIKACJE_TECHNICZNE_-_chodnik_Iwanowka.pdf pobierz