Zamowienie publiczne 67-16/d

Zakończone:

 67/D/2016

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY

1.      Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na  : Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami przy Przebudowie drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku Leńce - Jurowce (gm. Wasilków )

przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 28.07.2016 r

2.      Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 20-07-2016 r ,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie ZP         

nr 145295 -2016 w dniu 20.07.2016 r

3.      Liczba otrzymanych ofert:       2 oferty

4.      Liczba ofert odrzuconych:         0 ofert

5.      Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa –  95 %

                                           termin płatności -   5%

6.      W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł/

punktacja

Gwara-

ncja/

punktacja

Punktacja razem

1

Budownictwo

 Komunikacyjne

inż. Maria Gawryluk 

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

15-399 Białystok

ul. Transportowa 16/24

 

 

9 655,50

95,00

 

 

30

5,00

 

 

100,00

 

 

2

BIUROLAND s.c.

 Igor Murawka

Krystyna Murawka

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Bielsk Podlaski

gm. Bielsk Podlaski

m. Bielsk Podlaski

 

17-100 Bielsk Podlaski

ul. Mickiewicza 25

 

 

12 300,00

74,58

 

 

30

5,00

 

 

79,58

 

7.      Oferta  z najniższą ceną:  –      9 655,50  zł  z 23% podatkiem VAT                     

Oferta  z najwyższą  ceną: –   12 300,00 zł  z 23% podatkiem VAT

 

8.      Wybrano ofertę firmy :

Budownictwo Komunikacyjne

inż. Maria Gawryluk

15-399 Białystok

ul. Transportowa 16/24

za cenę  9 655,50  zł

(słownie: dziewięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt pięć złotych i pięćdziesiąt groszy ) brutto.

Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym na podstawie art. 94 ust.2 pkt 3 a) Ustawy PZP (Dz. U. 2015 poz. 2164).

 

Białystok, dnia 2016-07-28

 


 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

67/D/2016

Białystok: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami przy Przebudowie drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku Leńce - Jurowce (gm. Wasilków )
Numer ogłoszenia: 145295 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad robotami przy Przebudowie drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku Leńce - Jurowce

gm. Wasilków ).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje: - roboty w zakresie budowy dróg,

Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od dnia zawarcia umowy do odbioru końcowego i pogwarancyjnego robót budowlanych, - okres gwarancyjny - 48 miesięcy od daty potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowego przedmiotu umowy na roboty budowlane.

Planowany okres realizacji robót: - rozpoczęcie nie później niż - w dniu przekazania placu budowy - zakończenie robót - do dnia 30.09.2016 r.

Szczegółowy zakres robót, nad którymi należy prowadzić nadzór inwestorski został określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1393B na odcinku Leńce - Jurowce (Gm. Wasilków).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: :

Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) w jednaj z wybranych form:

1) pieniądzu na konto zamawiającego w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 03857950

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową drogi klasy min. L o wartości robót nie niższej niż 500 000,00 zł brutto każda . Jako wykonanie usługi należy rozumieć wykonywanie nadzoru od przekazania placu budowy do co najmniej wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokółu odbioru robót.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą proponowaną do pełnienia funkcji inspektora koordynatora/inspektora robót drogowych, która posiada minimalne doświadczenie i kwalifikacje: - wykonywała samodzielną funkcję techniczną na: min. 3 zadaniach inwestycyjnych polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy min. L o wartości robót brutto co najmniej 500 000,00 zł każda na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiający wymaga by powyższe zadanie było prowadzone, przy udziale tej osoby od przekazania placu budowy do co najmniej wystawienia Świadectwa przejęcia / Protokółu odbioru robót - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazać usługi potwierdzające spełnienie warunku doświadczenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin zakończenia nadzoru może być wydłużony w przypadku zmiany daty zakończenia nadzorowanych robót budowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

28.07.2016 godzina 08:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-IV - SIWZ_Rozdzialy_I-IV_Inspektor_nadzoru_Lence_-_Jurowce.doc pobierz