Zamowienie publiczne 64-17/d

Zakoñczone:

64/D/2017

Og³oszenie nr 500024186-N-2017 z dnia 06-09-2017 r.

Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku: Naprawa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1502 B w miejscowo¶ci Juchnowiec Dolny – ETAP III
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 564681-N-2017

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 500010676-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Za¶cianki, Szosa Baranowicka  37, 15522   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

Naprawa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1502 B w miejscowo¶ci Juchnowiec Dolny – ETAP III

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy): 64/D/2017

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Zadanie A

1. ROZEBRANIE CHODNIKÓW Z BETONOWEJ KOSTKI BRUKOWEJ m2 1374

2. ROZEBRANIE KRAWʯNIKÓW BETONOWYCH m 916

3. ROZEBRANIE OBRZE¯Y BETONOWYCH m 916

4. USTAWIENIE KRAWʯNIKÓW BETONOWYCH O WYM. 15x30 CM NA £AWIE BETONOWEJ m 916 5. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ O GRUB.

6 CM /KOSTKA Z ODZYSKU/ m2 1099

6. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ O GRUB. 6 CM m2 275

7. USTAWIENIE OBRZE¯Y BETONOWYCH O WYM. 6x20 CM m 916

Zadanie B

1. ROZEBRANIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH /POPRZEZ FREZOWANIE/ m2 2 885,5

2. REGULACJA PIONOWA STUDNI KANALIZACJI SANITARNEJ szt 20

3. WYKONANIE KORYTA WRAZ ZPROFILOWANIEM I ZAGÊSZCZENIEM PODLO¯A W GRUNCIE KAT. I-VI m2 916,0

4. OCZYSZCZENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH MECHANICZNIE m2 2 885,5

5. SKROPIENIE WARSTW KONSTYRUKCYJNYCH EMULSJ¡ ASFALTOW¡ m2 2 885,5

6. WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA £AMANEGO DOZIARNIONEGO DESTRUKTEM BITUMICZNYM, WARSTWA GR. 30 CM m2 916,0

7. WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16 W, WARSTWA WI¡¯¡CA GR. W-WY 5 CM m2 2 885,5

8. WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC 11 S, WARSTWA ¦CIERALNA, GR. W-WY 4 CM m2 2 885,5

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 45233251-3

Dodatkowe kody CPV: 45233257-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1   

NAZWA: Naprawa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1502 B w miejscowo¶ci Juchnowiec Dolny – Etap III – roboty brukarskie


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2017
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 137013.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie: nie

Nazwa wykonawcy: NEXBUD Jacek Wa¶ko
Email wykonawcy: nexbud@outlook.com
Adres pocztowy: Kobylanka 8 a
Kod pocztowy: 16-050
Miejscowo¶æ: Micha³owo
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 211144,26
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 211144,26
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 211144,26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZÊ¦Æ NR: 2   

NAZWA: Naprawa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1502 B w miejscowo¶ci Juchnowiec Dolny – Etap III – roboty nawierzchniowe


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/09/2017
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 306208.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie: nie

Nazwa wykonawcy: BK TRAS Roboty Drogowe Borsukiewicz Sp. J.
Email wykonawcy: sekretariat@bktras,pl
Adres pocztowy: Hryniewicze 66
Kod pocztowy: 15-378
Miejscowo¶æ: Bia³ystok
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 234123,06
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 234123,06
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 234123,06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak
Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 36%

IV.8) Informacje dodatkowe:

 Dyrektor PZD w Bialymstoku

mgr in¿. Marek jêdrzejewski


Tre¶æ:

64/D/2017Pocz±tek formularza


Og³oszenie nr 564681-N-2017 z dnia 2017-08-08 r.

Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku: Naprawa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1502 B

w miejscowo¶ci Juchnowiec Dolny – ETAP III
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania  Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych  Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej  Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej – maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Za¶cianki, Szosa Baranowicka  37 , 15522   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, , e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, , faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)  Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Tak
www.pzd.bialystok.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie Nie
adres

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób:  Ofertê nale¿y z³o¿yæ osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:  15-522 Bia³ystok, Za¶cianki , Szosa Baranowicka 37 pok. nr 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne  Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Naprawa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1502 B w miejscowo¶ci Juchnowiec Dolny – ETAP III
Numer referencyjny:
64/D/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:  Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:  wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: I.

Zamawiaj±cy oczekuje wykonania n/w robót:

Zadanie A

1. ROZEBRANIE CHODNIKÓW Z BETONOWEJ KOSTKI BRUKOWEJ m2 1374 2. ROZEBRANIE KRAWʯNIKÓW BETONOWYCH m 916 3. ROZEBRANIE OBRZE¯Y BETONOWYCH m 916 4. USTAWIENIE KRAWʯNIKÓW BETONOWYCH O WYM. 15x30 CM NA £AWIE BETONOWEJ m 916

Zadanie B

1. ROZEBRANIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH /POPRZEZ FREZOWANIE/ m2 2 885,5 2. REGULACJA PIONOWA STUDNI KANALIZACJI SANITARNEJ szt 20 3. WYKONANIE KORYTA WRAZ ZPROFILOWANIEM I ZAGÊSZCZENIEM PODLO¯A W GRUNCIE KAT. I-VI m2 916,0 4. OCZYSZCZENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH MECHANICZNIE m2 2 885,5 5. SKROPIENIE WARSTW KONSTYRUKCYJNYCH EMULSJ¡ ASFALTOW¡ m2 2 885,5 6. WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA £AMANEGO DOZIARNIONEGO DESTRUKTEM BITUMICZNYM, WARSTWA GR. 30 CM m2 916,0 7. WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16 W, WARSTWA WI¡¯¡CA GR. W-WY 5 CM m2 2 885,5 8. WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC 11 S, WARSTWA ¦CIERALNA, GR. W-WY 4 CM m2 2 885,5 5. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ O GRUB. 6 CM /KOSTKA Z ODZYSKU/ m2 1099 6. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ O GRUB. 6 CM m2 275 7. USTAWIENIE OBRZE¯Y BETONOWYCH O WYM. 6x20 CM m 916
II.5) G³ówny kod CPV: 45233251-3
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45233257-7


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przed³u¿enie odcinka drogi, zwiêkszenie ilo¶ci robót na warto¶æ nie wiêksz± ni¿ 90  000,00 z³ netto.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiaj±cy wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcê, Podwykonawcê i dalszego Podwykonawcê przy realizacji przedmiotu zamówienia pracowników wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy Zad. A – roboty brukarskie a) kierowanie brygadami (majster) b) kierowanie brygad± (brygadzista) c) obs³uga maszyn drogowych d) obs³uga koparki e) obs³uga koparko – ³adowarki f) obs³uga ³adowarki g) obs³uga spycharki h) kopanie rêczne i) roboty rozbiórkowe i) wykonywanie ³aw pod krawê¿niki j) ustawianie krawê¿ników k) uk³adanie nawierzchni drogowych na chodnikach l) uk³adanie obrze¿y Zad. B – roboty nawierzchniowe a) kierowanie brygadami (majster) b) kierowanie brygad± (brygadzista) c) obs³uga maszyn drogowych d) obs³uga koparki e) obs³uga koparko – ³adowarki f) obs³uga ³adowarki g) obs³uga spycharki h) roboty rozbiórkowe j) uk³adanie podbudów drogowych k) skrapianie warstw emulsj± l) uk³adanie nawierzchni drogowych 2. Sposób dokumentowania i uprawnienia zmawiaj±cego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ zapisane w Istotnych dla stron postanowieniach umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Dla zadania A – roboty brukarskie 1. Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem , w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 1 roboty budowlanej polegaj±cej na: - wykonaniu nawierzchni chodnika lub jezdni (droga, plac, parking) z kostki brukowej betonowej w ilo¶ci min. 100 m2 2. wykonawca powinien posiadaæ lub mieæ dostêp do laboratorium wykonuj±cego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia 3. wykonawca powinien posiadaæ lub mieæ dostêp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- za³±cznikiem 1 i 4 do rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729). 4. Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofert± osoby, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania: 1) jedna osoba proponowana do pe³nienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie : - min. 2 lata do¶wiadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej (bez ograniczeñ) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów, 2) obs³uga geodezyjna min 1 osoba do wykonywania pomiarów geodezyjnych 5. Materia³y brukarskie u¿yte do wykonania zadania powinny byæ oznakowane znakiem CE Dla zadania B – roboty nawierzchniowe 1. Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem , w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 3 robót budowlanych polegaj±cych na: - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wi±¿±ca lub ¶cieralna) w ilo¶ci min. 1 000 m2 ka¿da, 2. Wykonawca powinien posiadaæ lub mieæ dostêp do wytwórni mas bitumicznych posiadaj±cej certyfikat zak³adowej kontroli produkcji zlokalizowanej w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 75 km od miejsca prowadzonych robót 3. wykonawca powinien posiadaæ lub mieæ dostêp do laboratorium wykonuj±cego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia 4. wykonawca powinien posiadaæ lub mieæ dostêp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- za³±cznikiem 1 i 4 do rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729). 5. Wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±cymi siê kwalifikacjami zawodowymi, do¶wiadczeniem i wykszta³ceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofert± osoby, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania: 1) jedna osoba proponowana do pe³nienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie i wykszta³cenie : - min. 2 lata do¶wiadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami w specjalno¶ci drogowej (bez ograniczeñ) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie obowi±zuj±cych przepisów 2) obs³uga geodezyjna min 1 osoba posiadaj±ca, uprawnienia w zakresie geodezyjna obs³uga inwestycji
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W ofercie wpisaæ imiê i nazwisko kierownika budowy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji  Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1)Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Dla zadania A - roboty brukarskie

1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika Nr 5 Nale¿y wykazaæ roboty budowlane potwierdzaj±ce spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2.c)1 Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wskazane w wykazie roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.

2 O¶wiadczenie o laboratorium za³±cznik Nr 8

3 O¶wiadczenie o oznakowaniu za³±cznik Nr 9

4 Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika Nr 6 . Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku 5.1.2.c) 5. Do wykazu nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie , ¿e osoby wymienione w wykazie spe³niaj± warunki wymagane przez zamawiaj±cego- za³±cznik Nr 7

Dla zadania B - roboty nawierzchniowe

1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika Nr 5 Nale¿y wykazaæ roboty budowlane potwierdzaj±ce spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2.c)1 Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wskazane w wykazie roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. 2 O¶wiadczenie o laboratorium za³±cznik Nr 8 3 O¶wiadczenie o oznakowaniu za³±cznik Nr 9 4 Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresem wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika Nr 6 . Wykaz musi potwierdzaæ spe³nienie warunku 5.1.2.c) 5. Do wykazu nale¿y za³±czyæ o¶wiadczenie , ¿e osoby wymienione w wykazie spe³niaj± warunki wymagane przez zamawiaj±cego- za³±cznik Nr 7 5.Wykaz potencja³u technicznego – sprzêtu potwierdzaj±cy spe³nienie warunku 5.1.2.c)2) z którego bêdzie korzysta³ Wykonawca wraz z informacj± o podstawie dysponowania tym potencja³em technicznym- za³±cznik Nr 11.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Dla zadania A - roboty brukarskie

1. O¶wiadczenie, ze wykonawca do wykonania nawierzchni bêdzie stosowa³ materia³y brukarskie posiadaj±ce oznakowanie CE – za³±cznik Nr 10

Dla zadania B - roboty nawierzchniowe

1. Certyfikat zak³adowej kontroli produkcji dla WMB z której bêdzie korzysta³ wykonawca.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Zobowi±zanie wymagane postanowieniami punktu 7.4. Instrukcji dla oferentów, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – do³±czone do oferty 2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii;

3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wadium w wysoko¶ci

 Dla zadania A – roboty brukarskie 4 000,00 z³ ( s³ownie: cztery tysi±ce z³otych)

Dla zadania B – roboty nawierzchniowe 8 000,00 z³ ( s³ownie: osiem tysiêcy z³otych)

W zale¿no¶ci od wyboru Oferenta, wadium mo¿e byæ wniesione w:

1) pieni±dzu na konto zamawiaj±cego w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 Wadium uznaje siê za wp³acone w terminie, jedynie pod warunkiem, ¿e pieni±dze znajd± siê na koncie zamawiaj±cego przed up³ywem terminu z³o¿enia ofert. 2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;

3) gwarancjach bankowych;

4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zmianami). W przypadku wnoszenia wadium w formach innych ni¿ pieni±dz, nale¿y z³o¿yæ w pokoju nr 17 - orygina³, a kopiê nale¿y zamie¶ciæ w ofercie.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:  Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

termin gwarancji

20,00

do¶wiadczenie kierownika budowy

20,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)  Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne – Nie dotyczy
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniemnie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego – nie dotyczy

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego – nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna – nie dotyczy


IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron z zachowaniem warunków okre¶lonych w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê kontraktu w terminie poprzez wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie robót, dokonywanie odbioru. b) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego: - wstrzymanie robót przez zamawiaj±cego, - konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - nieterminowe przekazanie terenu budowy, dokumentów budowy wymaganych przepisami prawa, c) bêd± mia³y miejsce uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, d) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, e) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub daj±cych siê przypisaæ zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiaj±cego na terenie wykonywania prac budowlanych, f) dzia³ania osób trzecich, nie bêd±cych konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, uniemo¿liwi± wykonywanie prac, g) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od zamawiaj±cego oraz wykonawcy skutkuj±ce niemo¿no¶ci± prowadzenia prac. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z ww. okoliczno¶ci termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ okres trwania tych okoliczno¶ci. 2.2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub z uwagi na postêp technologiczny, c) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, d) zmiana producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia, e) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych, Ww. zmiany bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do u¿ytkowania, a zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. Wskazane zmiany mog± byæ powi±zane z obni¿eniem wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych przez strony. 2.3. Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie 7 dni od daty przed³o¿enia propozycji wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± spe³niaæ warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.4. Zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku rezygnacji przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy – w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami. 2.5 Zmiana podwykonawców: Wyst±pi konieczno¶æ dokonania (za zgod± Zamawiaj±cego) zmiany (nowy podwykonawca musi spe³niæ takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagañ dotycz±cych czê¶ci, które nie mog± byæ powierzone podwykonawcy lub tez ca³kowitej rezygnacji z udzia³u podwykonawcy. 2.6 Zmiana dokumentacji projektowej : a) Je¿eli zmiany o których mowa w pkt 2.2 wymagaj± zmiany specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjuj±ca zmianê przedstawi projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± – o konieczno¶ci lub nie – zmiany zg³oszenia oraz przedmiar. Wymaga to akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiaj±cego. b) je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie wykonawcy podstaw± obliczenia jej kosztów stanowi projekt zamienny, o którym mowa w pkt a oraz kalkulacja uproszczona sporz±dzona w oparciu o uzgodniony z zamawiaj±cym publikator cen jednostkowych robót budowlanych dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowlanych. 2.7. Pozosta³e zmiany: a) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmianê kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmianê wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê, 3.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Powy¿sze zmiany do umowy winny byæ wprowadzone poprzez zmianê do umowy – aneks. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. W przypadku ka¿dej zmiany o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci. 4 Dokonanie nieistotnych zmian (zgodnie z definicj± zawart± w art. 36a ust 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) wynikaj±cych z zasad wiedzy technicznej nie stanowi zmiany tej umowy je¿eli nie powoduje istotnego zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z art. 144 us. 1 pkt.6 ustawy Pzp 5. Inne zmiany okre¶lone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy Rozdzia³ V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-08-23, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu  > polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

 

 

Czê¶æ nr:

1

Nazwa:

Naprawa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1502 B w miejscowo¶ci Juchnowiec Dolny – Etap III – roboty brukarskie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: I. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania n/w robót: 1. ROZEBRANIE CHODNIKÓW Z BETONOWEJ KOSTKI BRUKOWEJ m2 1374 2. ROZEBRANIE KRAWʯNIKÓW BETONOWYCH m 916 3. ROZEBRANIE OBRZE¯Y BETONOWYCH m 916 4. USTAWIENIE KRAWʯNIKÓW BETONOWYCH O WYM. 15x30 CM NA £AWIE BETONOWEJ m 916 5. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ O GRUB. 6 CM /KOSTKA Z ODZYSKU/ m2 1099 6. WYKONANIE CHODNIKÓW Z KOSTKI BRUKOWEJ BETONOWEJ O GRUB. 6 CM m2 275 7. USTAWIENIE OBRZE¯Y BETONOWYCH O WYM. 6x20 CM m 916
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233253-7,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-10-06
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

20,00

do¶wiadczenie kierownika budowy

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Czê¶æ nr:

2

Nazwa:

Naprawa nawierzchni odcinka drogi powiatowej Nr 1502 B w miejscowo¶ci Juchnowiec Dolny – Etap III – roboty nawierzchniowe

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

Zamawiaj±cy oczekuje wykonania n/w robót: 1. ROZEBRANIE NAWIERZCHNI Z MIESZANEK MINERALNO-BITUMICZNYCH /POPRZEZ FREZOWANIE/ m2 2 885,5 2. REGULACJA PIONOWA STUDNI KANALIZACJI SANITARNEJ szt 20 3. WYKONANIE KORYTA WRAZ ZPROFILOWANIEM I ZAGÊSZCZENIEM PODLO¯A W GRUNCIE KAT. I-VI m2 916,0 4. OCZYSZCZENIE WARSTW KONSTRUKCYJNYCH MECHANICZNIE m2 2 885,5 5. SKROPIENIE WARSTW KONSTYRUKCYJNYCH EMULSJ¡ ASFALTOW¡ m2 2 885,5 6. WYKONANIE PODBUDOWY Z KRUSZYWA £AMANEGO DOZIARNIONEGO DESTRUKTEM BITUMICZNYM, WARSTWA GR. 30 CM m2 916,0 7. WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC 16 W, WARSTWA WI¡¯¡CA GR. W-WY 5 CM m2 2 885,5 8. WYKONANIE NAWIERZCHNI Z BETONU ASFALTOWEGO AC 11 S, WARSTWA ¦CIERALNA, GR. W-WY 4 CM m2 2 885,5
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45233223-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-10-31
5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium

Znaczenie

cena

60,00

okres gwarancji

20,00

do¶wiadczenie kierownika budowy

20,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

 Dyrektor PZD w Bia³ymstoku

mgr in¿. Marek Jêdrzejewski

Za³±czniki:

SIWZ Rozdzia³y I-V - SIWZ_Rozdzial_I-_V_Naprawa_nawierzchni_drogi_powiatowej_Nr_1502_B_w_miejscowosci_Juchnowiec_Dolny_-__Etap_III.doc pobierz
SIWZ Rozdzia³ VI SST - SIWZ_Rozdzial_VI_SST_Naprawa_nawierzchni_drogi_powiatowej_Nr_1502_B_w_miejscowosci_Juchnowiec_Dolny_-__Etap_III.zip pobierz
Informacja z otwarcia ofert z dnia 23.08.2017 r - Informacja_z_otwarcia_ofert_Juchnowiec_Dolny_23.08.2017..pdf pobierz
Og³oszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 29.08.2017 - Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_Juchnowiec_Dolny_2_zadania..pdf pobierz