Zamowienie publiczne 63-16/d

Zakończone:

 63/D/2016

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY

1.      Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na  : Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy Przebudowie z rozbudową mostu przez rz. Szeroka Struga wraz z dojazdami w m. Łapy Pluśniaki (gm. Łapy) przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 15.07.2016 r

2.      Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 05-07-2016 r ,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie ZP         

nr 118761 -2016 w dniu 05.07.2016 r

3.      Liczba otrzymanych ofert:       2 oferty

4.      Liczba ofert odrzuconych:         0 ofert

5.      Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa –  95 %

                                           termin płatności -   5%

6.      W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł/

punktacja

Gwara-

ncja/

punktacja

Punktacja razem

1.

BIUROLAND s.c.

 Igor Murawka

Krystyna Murawka

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Bielsk Podlaski

gm. Bielsk Podlaski

m. Bielsk Podlaski

 

17-100 Bielsk Podlaski

ul. Mickiewicza 25

 

 

11 193,00

95,00

 

 

30

5,00

 

 

100,00

2.

Budownictwo Komunikacyjne

inż. Maria Gawryluk  

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

15-399 Białystok

ul. Transportowa 16/24

 

 

36 900,00

28,82

 

 

30

5,00

 

 

33,82

 

7.      Oferta  z najniższą ceną:  –      11 193,00  zł  z 23% podatkiem VAT                     

Oferta  z najwyższą  ceną: –     36 900,00 zł  z 23% podatkiem VAT

 

8.      Wybrano ofertę firmy :

BIUROLAND s.c.

Krystyna Murawka i Igor Murawka

17-100 Bielsk Podlaski

ul. Mickiewicza 25

za cenę  11 193,00  zł

(słownie: jedenaście tysięcy sto dziewięćdziesiąt trzy złote ) brutto.

Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym na podstawie art. 94 ust.2 pkt 3 a) Ustawy PZP (Dz. U. 2015 poz. 2164).

 

Białystok, dnia 2016-07-18

 

 

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jedrzejewski


Treść:

Białystok: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy Przebudowie z rozbudową mostu przez rz. Szeroka Struga wraz z dojazdami w m. Łapy Pluśniaki (gm. Łapy)
Numer ogłoszenia: 118761 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy Przebudowie z rozbudową mostu przez rz. Szeroka Struga wraz z dojazdami w m. Łapy Pluśniaki (gm. Łapy).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego obejmuje: - roboty w zakresie budowy dróg, - roboty w zakresie przebudowy mostu - roboty w zakresie kanalizacji deszczowej Orientacyjne terminy pełnienia nadzoru: - od dnia zawarcia umowy do odbioru końcowego i pogwarancyjnego robót budowlanych, - okres gwarancyjny - 48 miesięcy od daty potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowego przedmiotu umowy na roboty budowlane. Planowany okres realizacji robót: - rozpoczęcie nie później niż - w dniu przekazania placu budowy - zakończenie robót - do dnia 28.10.2016 r..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) w jednaj z wybranych form: 1) pieniądzu na konto zamawiającego w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 03857950 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usług polegających na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową drogi klasy min. L o wartości robót nie niższej niż 1 000 000,00 zł brutto każda oraz 1 usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową mostu, przepustu lub konstrukcji z blachy falistej o świetle poziomym min. 4 m. Jako wykonanie usługi należy rozumieć wykonywanie nadzoru od przekazania placu budowy do co najmniej wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokółu odbioru robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą minimalne doświadczenie i kwalifikacje: wykonywała samodzielną funkcję techniczną na: 3 zadaniach inwestycyjnych polegających na budowie lub przebudowie drogi klasy min. L o wartości robót brutto co najmniej 1 000 000,00 zł każda na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych lub inspektora nadzoru inwestorskiego oraz na 1 zadaniu inwestycyjnym polegającym na budowie lub przebudowie mostu, przepustu lub konstrukcji z blachy falistej o świetle poziomym min. 4 m na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych lub mostowych lub inspektora nadzoru inwestorskiego. Zamawiający wymaga by powyższe zadanie było prowadzone, przy udziale tej osoby od przekazania placu budowy do co najmniej wystawienia Świadectwa przejęcia / Protokółu odbioru robót.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazać usługi potwierdzające spełnienie warunku doświadczenia;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin zakończenia nadzoru może być wydłużony w przypadku zmiany daty zakończenia nadzorowanych robót budowlanych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2016 godzina 08:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

mgr inż. Elżbieta Jasińska

Z-ca Dyrektora PZD w Białymstoku

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-IV - SIWZ_Rozdzialy_I-IV_Inspektor_nadzoru_Lapy_Plusniaki.doc pobierz
Modyfikacja SIWZ z dnia 06.07.2016 r - Modyfikacja_SIWZ_Rozdzial_I_z_06.07.2016_Inspektor_nadzoru_Lapy_Plusniaki.pdf pobierz