Zamowienie publiczne 60-16/d

Zakończone:

60/D/2016

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE OFERTY

1.     Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Gospodarka Gruntami.
2.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie : Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów 48 szt. działek gruntu w obrębie m. Czarna Białostocka przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 01.07.2016 r.

Ogłoszenie o przetargu zamieszczono: na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku, ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 23-06-2016 ,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie ZP nr 99883-2016 w dniu 23.06.2016 r

3.       Liczba otrzymanych ofert:        -              7 ofert                              

4.  Liczba odrzuconych ofert:          -                1 oferta

5.   Kryteria wyboru ofert: - cena ofertowa – 95 %

                                          Okres gwarancji – 5 %

6.   W postępowaniu oferty złożyli wymienieni niżej Oferenci:

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba 

oferenta

Adres oferenta

Cena

Brutto zł

punktacja

Gwarancja

(miesiące)

punktacja

Punktacja razem

1

Konsorcjum

Lider

Usługi Geodezyjno

 Kartograficzne

Janusz Zaniewski

  Partner

ToPaG

Tomasz Pawełko

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Choroszcz

m. Klepacze

 

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-635 Klepacze

ul. Niewodnicka 43

 

 

 

15-660 Białystok

ul. W. Witosa 12 lok. 23

23 520,00

57,68

48

5

 

 

 

62,68

2

 

ABC Usługi Geodezyjne

Tomasz Nowak

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-760  Białystok

ul. Szeroka 10 B/11

 

 

14 880,00

91,17

 

48

5

Oferta odrzucona na podst. art. 90 ust. 3 – nie złożono

wyjaśnień odnośnie rażąco niskiej ceny

3

 

Geodeta Uprawniony

Krzysztof Zaleski

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-537 Białystok

ul. Żółwia 1

23 556,96

57,59

48

5

 

 

62,59

4

KA-RO

Usługi Geodezyjne i

 Kartograficzne

Roman Bornus

Polska

woj. Podlaskie

pow. Siemiatycki

gm. Milejczyce

m. Milejczyce

 

17-332 Milejczyce

3 Maja 78

61 376,95

22,10

 

48

5

 

 

27,10

5

 

Usługi Geodezyjne Andrzej Ignatowicz

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-077 Białystok

ul. Warszawska 36

16 752,00

80,98

 

48

5

 

 

 

85,98

6

 

Marcin Zimnoch

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-669 Białystok

ul. Magnoliowa 4

31 680,00

42,82

48

5

 

 

47,82

7

Konsorcjum

Lider

Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Kartograficznych

ERFGEO Bartłomiej Kowalski

Partner

EAST-GEO

Usługi Geodezyjno -Kartograficzne

Paweł Krasowski

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

 

 

pow. Bielski

gm. Lubieszcze

m. Lubieszcze

 

15-875 Białystok

ul. K. Kalinowskiego 8 lok. 41A

 

 

 

17-120 Lubieszcze

Lubieszcze 48

 

14 280,00

95

48

5

 

 

 

 

 

100,00

7.   Oferta z najniższą ceną:  –       14 280,00  zł      wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT

       Oferta  z najwyższą  ceną:       61 376,95 zł      z 23% podatkiem  VAT

8.                       Wybrano ofertę  konsorcjum firm:

Lider

Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Kartograficznych

ERFGEO Bartłomiej Kowalski

15-875 Białystok

ul. K. Kalinowskiego 8 lok. 41A

 

Partner

EAST-GEO

Usługi Geodezyjno -Kartograficzne

Paweł Krasowski

17-120 Lubieszcze

        Lubieszcze 48

 

za cenę 14 280,00 zł

(słownie: czternaście tysięcy dwieście osiemdziesiąt złotych ) wykonawca nie jest

płatnikiem podatku VAT.

Oferta ta spełniała wszystkie warunki i uzyskała największą ilość punktów .

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia  ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub pocztą elektroniczną.

 

Białystok, dnia 2016-07-14

 

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

60/D/2016

Białystok: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów: 48 szt. działek gruntu w obrębie m. Czarna Białostocka

Numer ogłoszenia: 99883 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów: 48 szt. działek gruntu w obrębie m. Czarna Białostocka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Opracowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów: 48 szt. działek gruntu w obrębie m. Czarna Białostocka:

- 9 działek przy ul. Kościelnej - dla potrzeb inwestycji Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2301 B - ul. Kościelna w Czarnej Białostockiej,

- 6 działek przy ul. Świerkowej - dla potrzeb inwestycji Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej Nr 1420 B na odcinku ul. Świerkowej w Czarnej Białostockiej

- 33 działki przy ul. Torowej, Sienkiewicza i Fabrycznej - dla potrzeb inwestycji Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2300 B - ul. Torowa, drogi powiatowej Nr 2303 B - ul. Sienkiewicza i rozbudowa drogi powiatowej

Nr 2303 - ul. Fabryczna w Czarnej Białostockiej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.22.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

 Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) w jednej z wybranych form:

1) pieniądzu na konto PZD w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950

2) gwarancjach bankowych,

3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Wykonawcy winni udowodnić swą wiarygodność w zakresie zdolności do wykonania zamówienia, przedstawiając w wykazie zamówienia wykonane przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na opracowaniu dokumentacji formalno - prawnych dotyczących podziału min. 10 działek w celu wydzielenia gruntów zajętych pod drogę publiczną lub przewidzianych pod drogę publiczną
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby t.j. min. jednego pracownika z uprawnieniami w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentów do celów prawnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazać usługi na potwierdzenie posiadanego doświadczenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wartości zamówienia w zależności od rzeczywistej ilości działek do podziału. W przypadku zwiększenia ilości działek termin zakończenia może ulec przedłużeniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

 01.07.2016 godzina 10:50, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

 

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-IV - SIWZ_Rozdzial_I-IV_-_Dokumentacja_geodezyjna_i_kartograficzna_podzialu_47_dzialek_gruntu_Czarna_B.doc pobierz