1. Pełna nazwa zamawiającego:
Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie dokumentacji projektowej na:
Opracowanie dokumentacji projektowej - Budowa drogi powiatowej Nr 1549 w miejscowości Oliszki (Gm. Choroszcz) przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 23.06.2016 r.
2. Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:
na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 15-06-2016 r. , na stronie internetowej oraz w biuletynie ZP nr 86371 -2016 w dniu 15.06.2016 r.
3. Liczba otrzymanych ofert: 1 oferta
4. Liczba ofert odrzuconych: 0 ofert
5. Kryteria wyboru ofert: cena ofertowa – 95 %
okres gwarancji- 5%
6. W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :
Lp |
Nazwa Oferenta |
Siedziba oferenta |
Adres oferenta |
Cena brutto zł/ punktacja |
Gwarancja/ punktacja |
Punktacja razem |
1 |
PROLUS Piotr Łuszyński
|
woj. Podlaskie pow. Białystok gm. Choroszcz m. Krupniki |
16-070 Krupniki ul. Świerkowa 71 |
34 071,00 95,00
|
4 lata 5,00 |
100,00 |
7. Wybrano ofertę Firmy:
PROLUS
Piotr Łuszyński
16-070 Krupniki
ul. Świerkowa 71
za cenę 34 071,00 zł
(słownie: trzydzieści cztery tysiące siedemdziesiąt jeden złotych ) brutto.
Była to jedyna oferta złożona w tym postępowaniu i spełniała wszystkie warunki.
Podpisanie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
mgr inż. Elżbieta Jasińska
Z-ca Dyrektora PZD w Białymstoku
56/D/2016
Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej - Budowa drogi powiatowej Nr 1549 B w miejscowości Oliszki (Gm. Choroszcz)
Numer ogłoszenia: 86371 - 2016; data zamieszczenia: 15.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej - Budowa drogi powiatowej Nr 1549 B w miejscowości Oliszki (Gm. Choroszcz).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Stan istniejący (dane ewidencyjne wymagające sprawdzenia)
1.1. Szerokość istniejącej jezdni i korona Od km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+300 przekrój szlakowy, droga gruntowa o szer. korony 6,0 m.
1.2. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Brak jezdni
1.3. Sytuacja trasy Teren zabudowany; możliwe tylko niewielkie korekty.
1.4. Obiekty inżynierskie - Brak. 1.5. Niweleta drogi Niweleta drogi wymaga zaprojektowania
1.6. Stan rowów i innych urządzeń odwadniających Brak rowów i innych urządzeń odwadniających.
2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1. Wnioskowany charakter robót: budowa.
2.2. Parametry techniczne do projektowania:
2.2.1. Prędkość projektowa Vp - teren zabudowany - 40 lub 30 km/h
2.2.2. Klasa drogi - L
2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): - uliczny, szerokość jezdni - pożądana 6,00m. Szerokość chodników 1,5m
2.3. Konstrukcja (technologia) nawierzchni
2.3.1. Kategoria ruchu - KR1.
2.3.2 Podbudowa - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane
2.3.3. Nawierzchnia - beton asfaltowy;
2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rozwiązanie połączeń z drogami gminnymi. Jeden zjazd do jednej działki. Budowa sieci kanalizacji deszczowej z wyprowadzeniem wód opadowych do zbiornika rozsączająco - odparowującego na działce nr geod. 229/1, obręb Oliszki
2.5. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie.
2.6. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, w porozumieniu z Zamawiającym, ustalić zakres przełożenia urządzenia obcego i formę zapłaty za opracowanie branżowe.
3. ZAKRES OPRACOWANIA
3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operat wodnoprawny - wylot kanalizacji deszczowej z oprowadzeniem wód opadowych do Ziemi, zbiornik rozsączająco - odparowujacy - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane w istniejącej jezdni drogi co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych, - projekt stałej organizacji ruchu, Dokumentację należy przekazać:
1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 6 egz.
2. Mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz.
3. Projekt budowlany - 4 egz.
4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz.
5. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) z częścią przedmiarową i ST - 5 egz.
6. Operat wodnoprawny - 3egz. + wersja elektroniczna - 2 płytki
7. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz.
8. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz.
9. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni - 2 egz.
Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 29.07.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3
Obowiązuje przedstawienie do dnia 31.08.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne), oraz propozycje podziałów działek do przekazania Geodecie uwzględniające art. 60 i art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną, celem przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
23.06.2016 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dyrektor PZD w Białymstoku
mgr inż. Marek Jędrzejewski