Zamowienie publiczne 53-16/d

Zakończone:

 53/D/2016

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU POSTEPOWANIA

1.     Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

Zaścianki , 15 – 522 Białystok, ul. Szosa Baranowicka 37,

tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na : Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969B na odcinku

Łaś Toczyłowo – Rudniki (gm. Zawady) 

przeprowadzono w trybie przetargu nieograniczonego – otwarcie ofert w dniu 15.06.2016 r

2.            Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

W biuletynie zamówień publicznych pod numerem 72957 - 2016  w dniu 07.06.2016 r. , na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku, ul. Szosa Baranowicka 37,oraz na stronie internetowej.

3.     Liczba otrzymanych ofert:    0         

      4.       Liczba ofert odrzuconych:  0 

      5.     Kryteria wyboru ofert:

      cena ofertowa    - 95%

      okres gwarancji – 5%

      6.     Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo

      zamówień publicznych (Dz. U. 2015 poz. 2164) - nie złożono żadnej oferty

      niepodlegającej odrzuceniu.

      Białystok, dnia 2016-06-15

       

       Dyrektor PZD w Białymstoku

      mgr inż. Marek Jędrzejewski


      Treść:

      53/D/2016

      Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969B na odcinku Łaś Toczyłowo - Rudniki (gm. Zawady)
      Numer ogłoszenia: 72957 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
      OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

      Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

      Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

      SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

      I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

      • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

      I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

      SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

      II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

      II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1969B na odcinku Łaś Toczyłowo - Rudniki (gm. Zawady).

      II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

      II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

      1. Stan istniejący (dane ewidencyjne wymagające sprawdzenia) 1.1. Szerokość istniejącej jezdni i korona Od km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+350 przekrój trasowy, szer. jezdni 4,0 - 4,5m, szer. korony 8,0 m, jezdnia bitumiczna. 1.2. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Istniejącą jezdnię przewidzieć do rozbiórki - sfrezowania. 1.3. Sytuacja trasy Wymaga korekt. 1.4. Obiekty inżynierskie Przepusty: - 1 przepust żelbetowy 1.5. Niweleta drogi Niweleta drogi wymaga korekt 1.6. Stan rowów i innych urządzeń odwadniających - Rowów brak lub w zaniku, - Przepust - stan zły, do przebudowy,

       2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA 2.1. Wnioskowany charakter robót: przebudowa z rozbudową 2.2. Parametry techniczne do projektowania: 2.2.1. Prędkość projektowa Vp - teren zabudowany - 40 lub 30 km/h 2.2.2. Klasa drogi - L 2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): - uliczny, szerokość jezdni - pożądana 6,00m. Szerokość chodników 1,5m. Za chodnikiem od strony napływu wód opadowych rów przydrożny. 2.3. Konstrukcja (technologia) nawierzchni 2.3.1. Kategoria ruchu - KR1. 2.3.2 Podbudowa - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej. 2.3.3. Nawierzchnia - beton asfaltowy; 2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rozwiązanie połączeń z drogami gminnymi. Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Przebudowa przepustu z przystosowaniem do obioru wód opadowych z jezdni ulicy, z wyprowadzeniem wód opadowych istniejącym rowem odprowadzającym. 2.5. Propozycje dotyczące zadrzewienia Brak drzew do usunięcia. 2.6. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, w porozumieniu z Zamawiającym, ustalić zakres przełożenia urządzenia obcego i formę zapłaty za opracowanie branżowe.

       3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operat wodnoprawny - odprowadzenie wód opadowych do ziemi i wód, - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane w istniejącej jezdni drogi co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych, - projekt stałej organizacji ruchu, Dokumentację należy przekazać: 1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 6 egz. 2. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 3. Projekt budowlany - 4 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 5. Operat wodnoprawny - wersja papierowa - 3egz. + wersja elektroniczna - 2 płytki 6. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni - 2 egz. 7. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 29.07.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3 Obowiązuje przedstawienie do dnia 31.08.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne), oraz propozycje podziałów działek do przekazania Geodecie uwzględniające art. 60 i art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną, celem przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..

      II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

      II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

      II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

      II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

      SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

      III.1) WADIUM

      Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

      III.2) ZALICZKI

      III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

      • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. dokumentacji dotyczącej projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 300,00 m każda i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę

      • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania: 1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :

      - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi (bez ograniczeń) lub im równoważne.

      - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 300,00 m każda i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę

      III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

      III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

      - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

      - określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      Wykazać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu;

      - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

      - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

      III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

      - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

      - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

      - wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

      III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

      - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

      III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

      - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

      SEKCJA IV: PROCEDURA

      IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

      IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

      IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

      IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

      • 1 - Cena - 95
      • 2 - Okres gwarancji - 5

      IV.3) ZMIANA UMOWY

      przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

      Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

      W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności

      IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

      IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
      Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.

      IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

      15.06.2016 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

      IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

      IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

      IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

       Dyrektor PZD w Białymstoku

      mgr inż. Marek Jedrzejewski

       

      Załączniki:

      SIWZ Rozdziały I-VI - SIWZ_Rozdzialy_I-VI_dokumentacja_dr._pow._nr_1969_B_Las_Toczylowo_-_Rudniki.doc pobierz