Zamowienie publiczne 43-15/d

Zakończone:

 43/D/2015

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU POSTĘPOWANIA

1.      Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2015 na terenie działania:

Zadanie I.    Obwód Drogowo-Mostowy w Białymstoku

Zadanie II.   Obwód Drogowo- Mostowy w Michałowie

Zadanie III.  Obwód Drogowo- Mostowy w Surażu

2.      przeprowadzono w trybie: przetargu  nieograniczonego w dniu: złożenie ofert –  26.10.2015 r

3.      Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie  ZP nr 268270 - 2015; w dniu 09.10.2015

4.      Liczba otrzymanych ofert:

                                              Zadanie I  -    2 oferty

                                              Zadanie II  -    2 oferty

                                              Zadanie III  -    2 oferty

5.      Kryteria wyboru ofert: - cena ofertowa – 95 %

                                               - termin płatności - 5 %

6.      W postępowaniu na zadania I, II, III oferty złożyli wymienieni niżej Oferenci :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto

1

 

Usługi Transportowe

Krzysztof Pyrgiel

 

Polska

woj. Mazowieckie

pow. Ostrowski

gm. Małkinia

Górna

m. Małkinia

 

07-320 Małkinia

ul.M.C. Skłodowskiej 12

 

Zadanie I

158 670,00

 

Zadanie II

68 677,05

 

Zadanie III

161 013,15

   388 360,20

2

JWR

Jacek Waszkiewicz

 

Polska

woj. Mazowieckie

pow. Pułtuski

gm. Zatory

m. Burlaki

 

07-217 Zatory

Burlaki 19

 

Zadanie I

101 548,80

 

Zadanie II

43 953,31

 

Zadanie III

103 048,42

248 550,53

 

7.     Postępowanie  unieważniono na wszystkie trzy  zadania  na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień   publicznych (dz. U. 2013 poz.907 z późn. zmianami) – łączna

wartość ofert z najniższą ceną  na wszystkie zadania przekracza kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na  sfinansowanie tych zadań tj. 140 000,00 zł brutto.

Białystok, dnia 2015-11-04

 

pieczęć i podpis zamawiającego

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

43/D/2015

Białystok: Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2015
Numer ogłoszenia: 268270 - 2015; data zamieszczenia: 09.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek wraz z transportem gruntu:

 grubość ścinania 20 cm – 36 967,00 m2;

grubość ścinania 25 cm – 26 181,00 m2;.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wykonanie ścinki poboczy na wartość nie większą niż 50 % wartości zamówienia na każde zadanie

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - wykonać roboty polegające na mechanicznej ścince poboczy na łączną kwotę nie mniejsza niż

 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie wykazać tylko roboty na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminu określonego w ust. 2, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na ww. stronie internetowej, w siedzibie Zamawiającego pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

26.10.2015 godzina 08:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w 2015 r - na terenie działania ODM Białystok.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek wraz z transportem gruntu (grubość ścinania 20 cm) - 25 800 m2;..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w 2015 r  na terenie działania ODM Michałowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek wraz z transportem gruntu (grubość ścinania 20 cm) – 11 181 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie ścinki poboczy na wybranych odcinkach dróg powiatowych w 2015 r  na terenie działania ODM Suraż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Wykonanie ścinki poboczy przy użyciu ścinarek wraz z transportem gruntu (grubość ścinania 25 cm)

 - 26 181  m2;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-VI - SIWZ_Rozdzialy_I-VI_Scinka_poboczy_2015_rok.doc pobierz