Zamowienie publiczne 42-15/d

Zakończone:

42/D/2015

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY

1.      Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na  opracowanie dokumentacji projektowej na:

  Zadanie I. Przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 2302 B - ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej ( na wysokości bloku Nr 5)   

Zadanie II. Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 489 B na odcinku Żuki - Pasynki (Gmina Zabłudów)
 przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 14.10.2015 r

2.      Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 06-10-2015 r ,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie ZP         

nr 263240 -2015 w dniu 06.10.2015 r

  Zadanie I. Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 2302 B - ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej ( na wysokości bloku Nr 5)   

3.      Liczba otrzymanych ofert:                       1 oferta

4.      Liczba ofert odrzuconych:                       0 ofert

5.      Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa – 95  %

                                          okres gwarancji- 5%

6.      W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł/

punktacja

Gwara-

ncja/

punktacja

Punktacja razem

1

Zakład Realizacji

Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

Polska

woj. Mazowieckie

pow. M. St. Warszawa

gm. M. St. Warszawa

 m. Warszawa

 

03 454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

 

9 225,00

95,00 pkt.

4 lata

5,00 pkt.

 

 

100,00

 

7.      Wybrano ofertę Firmy:

Zakład Realizacji Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

03–454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

Za cenę     9 225,00  zł

(słownie: dziewięć tysięcy dwieście dwadzieścia pięć złotych ) brutto.

Była to jedyna oferta złożona w tym postępowaniu i spełniała wszystkie warunki.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z zamawiającym.

 

Zadanie II. Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 489 B na odcinku Żuki - Pasynki (Gmina Zabłudów)
1. Liczba otrzymanych ofert:             1 oferta

2.Liczba ofert odrzuconych:              0 ofert

3.    Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa – 95  %

                                          okres gwarancji- 5%

4. W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł/

punktacja

Gwara-

Ncja

punktacja

Punktacja razem

1

Zakład Realizacji

Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

Polska

woj. Mazowieckie

pow. M. St. Warszawa

gm. M. St. Warszawa

 m. Warszawa

 

03 454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

 

24 809,10

95,00 pkt.

4 lata

5,00 pkt.

 

 

100,00

 

5.      Wybrano ofertę Firmy:

Zakład Realizacji Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

03–454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

Za cenę     24 809,10  zł 

(słownie: dwadzieścia cztery tysiące osiemset dziewięć złotych i dziesięć groszy) brutto.

Była to jedyna oferta złożona w tym postępowaniu i spełniała wszystkie warunki.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z zamawiającym.

 

Białystok, dnia 2015-10-14

 

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

42/D/2015

Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na:

Zadanie I. - Przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 2302 B - ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej ( na wysokości bloku Nr 5)

Zadanie II. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 489 B na odcinku Żuki - Pasynki (Gmina Zabłudów)
Numer ogłoszenia: 263240 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie I. - Przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 2302 B - ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej ( na wysokości bloku Nr 5)

Zadanie II. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 489 B na odcinku Żuki - Pasynki (Gmina Zabłudów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Opracowanie dokumentacji projektowej na dwa zadania :

Zadanie I. - Przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 2302 B - ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej ( na wysokości bloku Nr 5)

Zadanie II. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 489 B na odcinku Żuki - Pasynki (Gmina Zabłudów).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:

Dla zadania I - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m, dla których uzyskano pozwolenie na budowę

Dla zadania II - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:

Dla zadania I

1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi bez ograniczeń lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę

2.) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub im równoważne.

Dla zadania II

1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi bez ograniczeń lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykazać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu;

- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

14.10.2015 godzina 09:50, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę odcinka drogi powiatowej nr 2302 B - ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej ( na wysokości bloku Nr 5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
  • 1. Stan istniejący Na wysokości posesji nr 5 przy ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej istnieje parking o parametrach niezgodnych z warunkami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U Nr 43 poz. 430 z 1999r. ze zm.). Przewiduje się rozbudowę parkingu w pasie drogi powiatowej Nr 2302 B: ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej.
  •  2. Dane wyjściowe do projektowania Opracować projekt rozbudowy parkingu dla samochodów osobowych. Parkowanie prostopadłe do ul. Sienkiewicza. Przewidzieć wymianę krawężnika, chodnika, obrzeży i zieleńców w ul. Sienkiewicza na wysokości parkingu - od ul. Sportowej do ulicy wewnętrznej na działce nr 1069/46 (roboty na dł. ok. 55m). Przewidzieć wymianę utwardzenia na wysokości przejścia dla pieszych z uwzględnieniem prefabrykowanych liniowych elementów ostrzegawczych z wypustkami (kolor żółty). Nawierzchnia miejsc postojowych - kostka betonowa typu Polbruk (kolor czerwony), Nawierzchni chodnika - kostka betonowa typu Polbruk (kolor szary). Podbudowa miejsc postojowych - kruszywo łamane. Krawężnik betonowy najazdowy od strony jezdni ulicy (na wysokości parkingu). Krawężnik betonowy 20x30 na pozostałym odcinku. Krawężnik betonowy 15x30cm od strony chodnika. Może wystąpić potrzeba przebudowy doziemnych kabli energetycznych na dł. ok. 10m (kolizja z nawierzchnią parkingu)
  • 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1 Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Zamawiający przewiduje realizację zadania w oparciu o zgłoszenie robót budowlanych. Teren objęty zamówieniem ma pokrycie mapą numeryczną dostępną w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok, ul. Mickiewicza 3. Tytuł projektu uzgodnić z zamawiającym. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. Dokumentację należy przekazać: a. Mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. b. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 4 egz. c. Projekt wykonawczy (techniczny) branża elektroenergetyczna z częścią przedmiarową i ST - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 15.11.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, przekrój normalny), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być przedstawiona na mapie zasadniczej. 3.3 Termin realizacji zamówienia: 11.12.2015r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1489 B na odcinku Żuki - Pasynki (gm. Zabłudów).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
  • 1. Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta) 1.1. Szerokość istniejącej jezdni i korona Od km ok. 0+600 ( koniec nawierzchni dawnej brukowej, obecnie pow. utrwalonej) do km rob. ok. 1+500 - przekrój szlakowy, droga gruntowa ulepszona żużlem, - szer. pasa drogowego ok. 15m. 1.1. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Należy przewidzieć nową nawierzchnię żwirową do powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami. 1.2. Sytuacja trasy Wymaga korekt. 1.3. Obiekty inżynierskie Przepusty: 4 przepusty betonowe - do przebudowy 1.4. Niweleta drogi Niweleta drogi wymaga korekt. 1.5. Stan rowów i innych urządzeń odwadniających Odwodnienie drogi wymaga: - renowacji rowów przydrożnych, - przebudowy przepustów pod koroną drogi, budowy przepustów w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi,
  • 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA 2.1. Wnioskowany charakter robót: przebudowa 2.2. Parametry techniczne do projektowania: 2.2.1. Prędkość projektowa Vp - w terenie zabudowanym - 30 lub 40 kmh, w terenie niezabudowanym - 50 lub 40 kmh, 2.2.2. Klasa drogi - L 2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): -przekrój szlakowy, szer. jezdni 5,5m, szerokość korony drogi 8,0m, 2.3. Konstrukcja (technologia) nawierzchni: 4 - krotne powierzchniowe utrwalenie nowej nawierzchni żwirowej emulsją i grysami. 2.3. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi. Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Renowacja rowów wg potrzeb, przebudowa przepustów pod koroną drogi, budowa przepustów w obrębie skrzyżowań. Przepusty na ciekach powinny być przystosowane do migracji małych zwierząt. 2.5. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie i do usunięcia karcze. 2.6. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe
  • 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do zgłoszenia robót budowlanych. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białym-stoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych, - projekt stałej organizacji ruchu, Dokumentację należy przekazać: a. Mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. b. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST - 5 egz. c. Projekt wykonawczy (techniczny) branża - obiekty inżynierskie z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST - 5 egz. d. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni - 2 egz. e. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz. f. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 15.11.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny drogi, przekrój normalny), do której Za-mawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być przedstawiona na mapie zasadniczej. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Termin przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia - 15.12.2015r..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

 

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-VI - SIWZ_Rozdzialy_I-VI__Opracowanie_dokumentacji_projektowej__2_zadania_doc.doc pobierz