Zamowienie publiczne 41-18/d

Zakoñczone:

Og³oszenie nr 500197401-N-2018 z dnia 20-08-2018 r.
Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku: Poprawa przejezdno¶ci dróg powiatowych o nawierzchni ¿wirowej na terenie ODM w Micha³owie

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe 
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak
Numer og³oszenia: 578778-N-2018
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Za¶cianki, Szosa Baranowicka  37, 15522   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.bialystok.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Poprawa przejezdno¶ci dróg powiatowych o nawierzchni ¿wirowej na terenie ODM w Micha³owie
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy): 41/D/2018
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:
Powierzchnia do poprawy przejezdno¶ci ok. 35 000,00 m2. Grubo¶æ nawierzchni 10 cm. • Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ lub zmniejszyæ powy¿sz± powierzchniê o ok. 20 000,00 m2 dostosowuj±c warto¶æ do posiadanych ¶rodków finansowych. • Wykaz odcinków dróg na których bêdzie wykonana poprawa przejezdno¶ci, wraz z wielko¶ci± powierzchni dla ka¿dej drogi zostanie przekazany Wykonawcy , który przedstawi najkorzystniejsz± ofertê. W oparciu o ten wykaz zostanie wyliczona warto¶æ umowy. • Wykonawca przed rozpoczêciem robót powinien opracowaæ oraz przed³o¿yæ do zaopiniowania i zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu, który wprowadzi przy wykonywaniu poprawy przejezdno¶ci. • Zamawiaj±cy nie wymaga obs³ugi geodezyjnej. • Zamawiaj±cy nie wymaga wykonania mapy powykonawczej. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania: 1. Zakupu mieszanki ¿wirowej wraz z jej transportem na wskazany do naprawy odcinek drogi. 2. Mieszanka ¿wirowa powinna mieæ krzyw± uziarnienia mieszcz±c± siê w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia okre¶lonych dla dolnej warstwy nawierzchni ¿wirowej dwuwarstwowej zgodnie z rys. 1 specyfikacji technicznej w D.05.01.03. Nawierzchnia ¿wirowa. 3. Naprawy nawierzchni zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 5.6. specyfikacji technicznej D.05.01.03b.Naprawa nawierzchni ¿wirowej. 4. Wyprofilowania i zagêszczenia naprawianej nawierzchni zgodnie z pkt. 5.3.2 specyfikacji technicznej D.05.01.03 Nawierzchnia ¿wirowa. Pochylenie poprzeczne nawierzchni powinno wynosiæ nie mniej ni¿: 3,0% dla nawierzchni ¿wirowej, 4,0% dla nawierzchni gruntowej ulepszonej, oraz umo¿liwiaæ sprawny sp³yw wód opadowych. Przed przyst±pieniem do robót Wykonawca musi przedstawiæ kierownikowi Obwodu Drogowo-Mostowego do akceptacji wyniki badañ mieszanki ¿wirowej. Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dokona wykonawca robót.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: nie
II.5) G³ówny Kod CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT 330000.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiêbiorstwo Wielobran¿owe "JAR-BUD" Jaros³aw Symko
Email wykonawcy: pwjarbud@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Fabryczna 1/2
Kod pocztowy: 16-050
Miejscowo¶æ: Micha³owo
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 8.00
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 8.00
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 8.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Dyrektor PZD w Bia³ymstoku

mgr in¿. Marek Jêdrzejewski


Tre¶æ:

Og³oszenie nr 578778-N-2018 z dnia 2018-06-26 r.

Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku: Poprawa przejezdno¶ci dróg powiatowych o nawierzchni ¿wirowej na terenie ODM w Micha³owie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych Nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych Nie
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej  Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Za¶cianki, Szosa Baranowicka  37   , 15522   Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL) Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzd.bialystok.pl/zamowienia
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie  Nie
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertê nale¿y z³o¿yæ osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres: 15-522 Bia³ystok, Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37 pok. nr 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne  Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Poprawê przejezdno¶ci dróg powiatowych o nawierzchni ¿wirowej na terenie ODM w Micha³owie
Numer referencyjny: 41/D/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: • Powierzchnia do poprawy przejezdno¶ci ok. 35 000,00 m2. Grubo¶æ nawierzchni 10 cm. • Zamawiaj±cy mo¿e zwiêkszyæ lub zmniejszyæ powy¿sz± powierzchniê o ok. 20 000,00 m2 dostosowuj±c warto¶æ do posiadanych ¶rodków finansowych. • Wykaz odcinków dróg na których bêdzie wykonana poprawa przejezdno¶ci, wraz z wielko¶ci± powierzchni dla ka¿dej drogi zostanie przekazany Wykonawcy , który przedstawi najkorzystniejsz± ofertê. W oparciu o ten wykaz zostanie wyliczona warto¶æ umowy. • Wykonawca przed rozpoczêciem robót powinien opracowaæ oraz przed³o¿yæ do zaopiniowania i zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu, który wprowadzi przy wykonywaniu poprawy przejezdno¶ci. • Zamawiaj±cy nie wymaga obs³ugi geodezyjnej. • Zamawiaj±cy nie wymaga wykonania mapy powykonawczej. Zamawiaj±cy oczekuje wykonania: 1. Zakupu mieszanki ¿wirowej wraz z jej transportem na wskazany do naprawy odcinek drogi. 2. Mieszanka ¿wirowa powinna mieæ krzyw± uziarnienia mieszcz±c± siê w granicach krzywych obszaru dobrego uziarnienia okre¶lonych dla dolnej warstwy nawierzchni ¿wirowej dwuwarstwowej zgodnie z rys. 1 specyfikacji technicznej w D.05.01.03. Nawierzchnia ¿wirowa. 3. Naprawy nawierzchni zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt. 5.6. specyfikacji technicznej D.05.01.03b.Naprawa nawierzchni ¿wirowej. 4. Wyprofilowania i zagêszczenia naprawianej nawierzchni zgodnie z pkt. 5.3.2 specyfikacji technicznej D.05.01.03 Nawierzchnia ¿wirowa. Pochylenie poprzeczne nawierzchni powinno wynosiæ nie mniej ni¿: 3,0% dla nawierzchni ¿wirowej, 4,0% dla nawierzchni gruntowej ulepszonej, oraz umo¿liwiaæ sprawny sp³yw wód opadowych. Przed przyst±pieniem do robót Wykonawca musi przedstawiæ kierownikowi Obwodu Drogowo-Mostowego do akceptacji wyniki badañ mieszanki ¿wirowej. Oznakowania i zabezpieczenia robót zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami dokona wykonawca robót.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233142-6
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Warto¶æ robót nie mo¿e przekroczyæ warto¶ci 150 000,00 z³ netto.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 2018-09-10
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcê, Podwykonawcê i dalszego Podwykonawcê przy realizacji przedmiotu zamówienia pracowników wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy a) kierowanie brygad± (brygadzista) b) kierowanie brygad± (brygadzista) c) obs³uga maszyn drogowych d) wszystkie prace fizyczne niezbêdne do wykonania zamówienia
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: 1. Wykonawca wyka¿e siê do¶wiadczeniem , w wykonaniu (zakoñczeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - jednej roboty budowlanej odpowiadaj±cej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o warto¶ci min. 200 000,00 z³. (brutto) 2. wykonawca powinien posiadaæ lub mieæ dostêp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- za³±cznikiem 1 i 4 do rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegó³owych warunków technicznych dla znaków i sygna³ów drogowych oraz urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 wrze¶nia 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika Nr 5 Nale¿y wykazaæ roboty budowlane potwierdzaj±ce spe³nienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2.c)1 Do wykazu nale¿y za³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wskazane w wykazie roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone. 2.O¶wiadczenie o oznakowaniu za³±cznik Nr 6
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zobowi±zanie wymagane postanowieniami punktu 7.4. Instrukcji dla oferentów, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu – do³±czone do oferty 2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych o¶wiadczeñ lub dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±; 4.O¶wiadczenie Wykonawcy dot. art. 13 lub 14 RODO
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wp³aty wadium w wysoko¶ci: 5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) w jednej z wybranych form: 1) pieni±dzu na konto PZD w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 2) gwarancjach bankowych, 3) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z pó¼n. zmianami)
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:  Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin p³atno¶ci 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron z zachowaniem warunków okre¶lonych w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê kontraktu w terminie poprzez wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie robót, dokonywanie odbioru. b) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego: - wstrzymanie robót przez zamawiaj±cego, - konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - nieterminowe przekazanie terenu budowy, dokumentów budowy wymaganych przepisami prawa, c) bêd± mia³y miejsce uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, d) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, e) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub daj±cych siê przypisaæ zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiaj±cego na terenie wykonywania prac budowlanych, f) dzia³ania osób trzecich, nie bêd±cych konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, uniemo¿liwi± wykonywanie prac, g) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od zamawiaj±cego oraz wykonawcy skutkuj±ce niemo¿no¶ci± prowadzenia prac. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z ww. okoliczno¶ci termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ okres trwania tych okoliczno¶ci. 2.2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub z uwagi na postêp technologiczny, c) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, d) zmiana producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia, e) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych, Ww. zmiany bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do u¿ytkowania, a zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. Wskazane zmiany mog± byæ powi±zane z obni¿eniem wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych przez strony. 2.3. Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie 7 dni od daty przed³o¿enia propozycji wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± spe³niaæ warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.4. Zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku rezygnacji przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy – w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami. 2.5 Zmiana podwykonawców: Wyst±pi konieczno¶æ dokonania (za zgod± Zamawiaj±cego) zmiany (nowy podwykonawca musi spe³niæ takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagañ dotycz±cych czê¶ci, które nie mog± byæ powierzone podwykonawcy lub tez ca³kowitej rezygnacji z udzia³u podwykonawcy. 2.6 Zmiana dokumentacji projektowej : a) Je¿eli zmiany o których mowa w pkt 2.2 wymagaj± zmiany specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjuj±ca zmianê przedstawi projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± – o konieczno¶ci lub nie – zmiany zg³oszenia oraz przedmiar. Wymaga to akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiaj±cego. b) je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie wykonawcy podstaw± obliczenia jej kosztów stanowi projekt zamienny, o którym mowa w pkt a oraz kalkulacja uproszczona sporz±dzona w oparciu o uzgodniony z zamawiaj±cym publikator cen jednostkowych robót budowlanych dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowlanych. 2.7. Pozosta³e zmiany: a) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmianê kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmianê wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê, 3.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Powy¿sze zmiany do umowy winny byæ wprowadzone poprzez zmianê do umowy – aneks. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. W przypadku ka¿dej zmiany o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci. 4.Dokonanie nieistotnych zmian (zgodnie z definicj± zawart± w art. 36a ust 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) wynikaj±cych z zasad wiedzy technicznej nie stanowi zmiany tej umowy je¿eli nie powoduje istotnego zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z art. 144 us. 1 pkt.6 ustawy Pzp 5. Inne zmiany okre¶lone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy Rozdzia³ V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-07-11, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem): Nie
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie

Dyrektor PZD w Bia³ymstoku

mgr in¿. Marek Jêdrzejewski

Za³±czniki:

SIWZ Rozdzia³y I-IV - SIWZ_Rozdzial_I-_IV_poprawa_przejezdnosci.doc pobierz
SIWZ Rozdzia³ V Specyfikacje Techniczne - SIWZ_Rozdzial_V_Specyfikacje_Techniczne.zip pobierz
Informacja z otwarcia ofert w dniu 11.07.2018 r - Informacja_z_otwarcia_ofert__poprawa_przejezdnosci__ODM_Michalowo.pdf pobierz
og³oszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty 18.07.2018 r - Ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_poprawa_przejezdnosci_ODM_Michalowo.pdf pobierz