Zamowienie publiczne 37-15/d

Zakończone:

37/D/2015

Ogłoszenie   o  WYNIKU PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

  1. Pełna nazwa Zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

Zaścianki, 15 – 522 Białystok,

ul. Szosa Baranowicka  37, tel. 740-22-17, 740-21-49, fax.740-22-19

Sekcja  Techniczna

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:

       na świadczenie usług  przy zimowym utrzymaniu dróg   

       powiatowych w sezonie 2015/2016 r. na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego w Surażu (gmina: Łapy, Suraż, Turośń Kościelna, Poświętne)

przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 18.09.2015 r

3.     Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w Powiatowym Zarządzie Dróg w Białymstoku,

Szosa Baranowicka  37 oraz na stronie internetowej i biuletynie ZP pod Nr 235696-2015  w dniu 10.09.2015 r

4.     Liczba otrzymanych ofert :

 Zadanie 1, 14       – 3 oferty

 Zadania 2, 3, 4, 5, 7, 11, 12         – 2 oferty

       Zadanie  6, 8, 9, 10, 13  – 1 oferta

        Liczba odrzuconych ofert

 Zadanie 1, 12, 14  1 oferta

Zadanie 2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,13 – 0 ofert

6.   Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa                      -  95 %

                                                termin płatności                 -    5 %

Zestawienie ofert biorących udział w postępowaniu   

Zadanie 1 -  zwalczanie śliskości zimowej

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena  Brutto

 

Punktacja

łączna

1

PHU NEJMAN

Anna Nejman

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Choroszcz

m. Klepacze

 

ul. Łagodna 22

15-641 Białystok

Nośnik pod  piaskarkę zamawiającego- 

129,60 zł/godz.

Nośnik z  piaskarką oferenta - 

129,60 zł/godz.

Ładowarka – 129,60 zł/godz.

Termin płatności – 30 dni

98,39

2

BUDOMOST

Sp. z o.o.

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Supraśl

m. Zaścianki

 

 

Szosa Baranowicka 37

15-522 Białystok

Nośnik pod  piaskarkę zamawiającego- 

129,60 zł/godz.

Nośnik z  piaskarką oferenta - 

129,60 zł/godz.

Ładowarka – 108,00 zł/godz.

Termin płatności – 30 dni

100,00

2

SUKCESS

 Sp. z o.o

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Choroszcz

m. Kleosin

 

ul. G. Morcinka 8

16-001 Kleosin

Nośnik pod  piaskarkę zamawiającego- 

129,60 zł/godz.

Nośnik z  piaskarką oferenta - 

--------------------

Ładowarka – 108,00 zł/godz.

Termin płatności – 30 dni

Oferta odrzucona ar. 89 ust. 1 pkt 2  ustawy Pzp niezgodna z SIWZ  Zamawiający wymagał podania cen na wszystkie jednostki sprzętowe

 

Zadanie 2 – nośnik Oferenta pod pług dwustronny Zamawiającego

1.     PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.         100,00 punktów

              Termin płatności – 30 dni

2.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 149,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         87,83 punkty

                    Termin płatności – 30 dni

Zadanie 3 – nośnik Oferenta pod pług jednostronny Zamawiającego

1.     PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.         100,00 punktów

              Termin płatności – 30 dni

2.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 149,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         87,83 punkty

                    Termin płatności – 30 dni

Zadanie 4 – nośnik Oferenta pod pług jednostronny Zamawiającego

1.     PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.         100,00 punktów

              Termin płatności – 30 dni

2.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 149,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         87,83 punkty

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 5 – nośnik Oferenta pod pług jednostronnym Oferenta

1.     PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.         100,00 punktów

              Termin płatności – 30 dni

2.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 149,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         87,83 punkty

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 6 -  nośnik Oferenta z pługiem dwustronnym Oferenta

1.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 149,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         100,00 punktów

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 7 -  nośnik Oferenta z pługiem dwustronnym Oferenta

1.     PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.         100,00 punktów

              Termin płatności – 30 dni

2.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 149,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         87,83 punkty

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 8 -  nośnik Oferenta z pługiem wirnikowym Oferenta

1.     PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 172,80 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.                 100,00 punktów

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 9 – nośnik Oferenta pod pług POC-1  Zamawiającego

1.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 95,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         100,00 punktów

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 10 – nośnik Oferenta pod pług POC-1  Zamawiającego

1.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 95,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         100,00 punktów

                    Termin płatności – 30 dni

Zadanie 11 – równiarka Oferenta  

1.Leśny Zakład Usługowy LASBUD Sp. z o.o. 

        15-521 Białystok, Zaścianki, Szosa Baranowicka 39

              Godz. pracy brutto – 129,60 zł/godz.

              Godz. dyżuru brutto –  ----- zł/godz.               78,30 punktów

              Termin płatności – 30 dni

2.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 100,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         100,00 punktów

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 12 – koparko-  ładowarka Oferenta  

1.     Usługi Brukarskie Andrzej Leszczyński 

      18-106 Turośń Kościelna, Borowskie Michały

              Godz. pracy brutto – 120,54 zł /godz.     Oferta odrzucona na podst. Art.89 ust. 2

              Godz. dyżuru brutto –  61,50  zł/godz.   niezgodne z SIWZ nie podano terminu

              Termin płatności – nie podano                     nie podano terminu płatności, brak ostatniej strony oferty

 

2.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 100,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         100,00 punktów

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 13 – spycharka Oferenta  

1.     SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 100,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.         100,00 punktów

                    Termin płatności – 30 dni

Zadanie 14 -  odśnieżanie chodników

1.       Usługi Brukarskie Andrzej Leszczyński 

      18-106 Turośń Kościelna, Borowskie Michały 27A

              Brutto   0,74 zł /mb Oferta odrzucona na podst. Art.89 ust. 2 niezgodna z SIWZ nie                                                     podano terminu płatności

brak ostatniej strony oferty

2.       PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22                   48,98 punktów

               Brutto     1,08 zł /mb

 

3.       SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8                 100,00 punktów

                  Brutto     0,50 zł /mb

 

8   Zestawienie ofert wybranych na świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowo Mostowego w Surażu

Zadanie 1 -  zwalczanie śliskości zimowej

BUDOMOST Sp. z o.o.

Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok

              Nośnik pod  piaskarkę  Zamawiającego brutto -  129,60 zł/godz.

       Godz. dyżuru brutto – 12,96 zł/godz.

             Nośnik z  piaskarką Oferenta  brutto -  129,60 zł/godz.

       Godz. dyżuru brutto – 12,96 zł/godz.

               Ładowarka oferenta – 108,00 zł/godz.

          Godz. dyżuru brutto – 12,96 zł/godz.

Była to oferta z najwyższą punktacją  i spełniała warunki udziału w postępowaniu.

      Podpisanie umowy nastąpi w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

 

Zadanie 2 – nośnik Oferenta pod pług dwustronny Zamawiającego

PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.        

              Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 3 – nośnik Oferenta pod pług jednostronny Zamawiającego

PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.       

              Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 4 – nośnik Oferenta pod pług jednostronny Zamawiającego

PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.        

              Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 5 – nośnik Oferenta pod pług jednostronnym Oferenta

PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.        

              Termin płatności – 30 dni

 

Były to oferty z najwyższą punktacją  i spełniały  warunki udziału w postępowaniu.

      Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .

 

Zadanie 6 -  nośnik Oferenta z pługiem dwustronnym Oferenta

SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 149,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.        

                    Termin płatności – 30 dni

Była to jedyna ważna oferta złożona na to zadanie i spełniała  warunki udziału w postępowaniu.

      Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .

 

Zadanie 7 -  nośnik Oferenta z pługiem dwustronnym Oferenta

  1. 3.     PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 129,60 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.        

              Termin płatności – 30 dni

Była to oferta z najwyższą punktacją na to zadanie  i spełniała  warunki udziału w postępowaniu.

      Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .

 

Zadanie 8 -  nośnik Oferenta z pługiem wirnikowym Oferenta

PHU NEJMAN Anna Nejman

15-641 Klepacze ul. Łagodna 22

            Praca sprzętu brutto  – 172,80 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  21,60 zł/godz.

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 9 – nośnik Oferenta pod pług POC-1  Zamawiającego

SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 95,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.       

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 10 – nośnik Oferenta pod pług POC-1  Zamawiającego

SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 95,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.        

                    Termin płatności – 30 dni

Były to jedyne ważne oferty złożone na te zadania i spełniały  warunki udziału w postępowaniu.

      Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .

 

Zadanie 11 – równiarka Oferenta  

SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 100,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.        

                    Termin płatności – 30 dni

Była to oferta z najwyższą punktacją na to zadanie  i spełniała  warunki udziału w postępowaniu.

      Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .

 

Zadanie 12 – koparko-  ładowarka Oferenta  

SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 100,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.        

                    Termin płatności – 30 dni

 

Zadanie 13 – spycharka Oferenta  

              SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

             Praca sprzętu brutto  – 100,00 zł /godz.

              Godz. dyżuru brutto –  9,90  zł/godz.        

                    Termin płatności – 30 dni

 

Były to jedyne ważne oferty złożone na te zadania i spełniały  warunki udziału w postępowaniu.

      Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą .

 

Zadanie 14 -  odśnieżanie chodników

SUKCESS Sp. z o.o.

16-001 Kleosin, ul. G. Morcinka 8

                  Brutto     0,50 zł /mb

 

Była to oferta z najwyższą punktacją na to zadanie  i spełniała  warunki udziału w postępowaniu.

      Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż 10 dni od daty wysłania pism powiadamiających pocztą

 

Białystok, dnia: 2015-10-09

 

Dyrektor PZD w Białymstoku 

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

37/D/2015

Białystok: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 r. na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego w Surażu (gmina: Łapy, Suraż, Turośń Kościelna, Poświętne)
Numer ogłoszenia: 235696 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2015/2016 r. na terenie Obwodu Drogowo-Mostowego w Surażu (gmina: Łapy, Suraż, Turośń Kościelna, Poświętne).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług sprzętowo- transportowych w zakresie zimowego utrzymania w ciągu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2015/2016 r. obejmujących:

a/ zwalczanie śliskości zimowej nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Białostockiego w V standardzie zimowego utrzymania przy użyciu 30%-wej mieszanki piaskowo-solnej; szerokość posypywania min. 5,0 m, zalecana ilość mieszanki piaskowo-solnej na 1 m2 nawierzchni wynosi 120 g - na odcinkach wyznaczonych do posypywania.

b/ odśnieżanie w/w dróg przy użyciu lemieszy zainstalowanych na nośnikach samochodowych oraz sprzętu pomocniczego (równiarki, spycharki, koparki);

c/ odśnieżanie chodników na szerokość 1,0 m

2. Zadanie obejmuje zwalczanie śliskości i odśnieżanie na terenie niżej wymienionych Obwodów Drogowo- Mostowych i w granicach administracyjnych poszczególnych gmin: Obwodu Drogowo-Mostowego w Surażu (gmina: Łapy, Suraż, Turośń Kościelna, Poświętne)

3. Potrzeby sprzętowo- transportowe do realizacji przedmiotowych usług w poszczególnych zadaniach przedstawiają się następująco: Zwalczanie śliskości zimowej na drogach - nośnik oferenta pod piaskarkę zamawiającego - 1 szt. - nośnik oferenta z piaskarką oferenta - 1 szt. - ładowarka oferenta - 1 szt. Odśnieżanie dróg - nośnik oferenta pod pług dwustronny zamawiającego - 1 szt. - nośnik oferenta pod pług jednostronny zamawiającego - 2 szt. - nośnik oferenta z pługiem jednostronnym oferenta - 1 szt. - nośnik oferenta z pługiem dwustronnym oferenta - 2 szt. - nośnik oferenta pod pług POC-1 zamawiającego - 2 szt. - nośnik oferenta z pługiem wirnikowym oferenta - 1 szt. - równiarka oferenta - 1 szt. - spycharka oferenta - 1 szt. - koparka- ładowarka oferenta - 1 szt. Do odśnieżania chodników, zatok, parkingów: - pługi ręczne - odśnieżarki

4. Do wykonawcy będzie należało : - odśnieżanie dróg (obejmuje zarówno odśnieżanie jezdni jak i poboczy); - odśnieżanie chodników, zatok, parkingów; - zwalczanie śliskości zimowej; - pełnienie dyżurów na żądanie zamawiającego; - przystosowanie nośników do montażu piaskarek oraz lemieszy pługów będących własnością zamawiającego; - podstawianie do dyspozycji zamawiającego na każde jego wezwanie w ciągu max. 2 godz. sprzętu sprawnego technicznie i przystosowanego do zwalczanie śliskości i odśnieżania; - zapewnienie stałej obsługi naprawczo- remontowej również dla osprzętu zamawiającego; za uszkodzenie osprzętu zamawiającego z winy wykonawcy koszt naprawy ponosić będzie w całości wykonawca; - oczyszczenie, zakonserwowanie i przekazanie zamawiającemu piaskarek oraz lemieszy po zakończeniu sezonu zimowego; - wyposażenie nośników w lampy sygnalizacyjne i oświetlenie oraz łączność z kierującymi pracami zimowego utrzymania; - każdy sprzęt do zimowego utrzymania powinien posiadać telefon komórkowy z zestawem głośnomówiącym lub słuchawkowym, w celu zapewnienia bezpośredniego kontaktu Zamawiającego z kierowcą; kierowca każdorazowo informuje o rozpoczęciu i zakończeniu prac; - ceny wykazane w ofercie winny obejmować koszty dojazdów, przejazdów, przerzutów sprzętu jak również koszty związane z montażem i demontażem osprzętu na nośniki; - w przypadku wydania dyspozycji odśnieżania wraz z jednoczesnym zwalczaniem śliskości w miejscach wyznaczonych - do rozliczania wartości usług będą przyjmowane następujące ceny jednostkowe: 100% ceny jednostkowej za zwalczanie śliskości i 50% ceny jednostkowej za odśnieżanie.

5. Zwalczanie śliskości zimowej będzie się odbywać przy użyciu mieszanki piaskowo- solnej przygotowanej na bazie O.D.M. w Surażu

6. Okres realizacji robót zimowych ustala się od 1 listopada 2015 r. do 15 kwietnia 2016 r. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia lub skrócenia terminu wykonania przedmiotowych usług w zależności od warunków atmosferycznych. Decyzję o rozpoczęciu lub zakończeniu w/w usług podejmuje Dyrektor Zarządu Dróg. Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku sprawuje nadzór, dokonuje oceny stanu utrzymania dróg w okresie zimowym oraz dysponuje środkami sprzętowymi i materiałowymi i ustala technologię robót w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

    W przypadku trudnych warunków atmosferycznych wartości umów zostaną zwiększone aneksem.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi do realizacji zamówienia jednostkami sprzętowo-transportowymi zgodnymi z opisem przedmiotu zamówienia i formularzami cenowymi
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wymagane jest posiadanie ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

2. Oświadczenie o zapoznaniu się ze standardami utrzymania zimowego dróg w sezonie 2015/2016

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

   IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia lub skrócenia terminu wykonania przedmiotowych usług oraz zmianę ich wartości aneksem do umowy w zależności od warunków atmosferycznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pokój nr 17, za pośrednictwem poczty, na wyżej podanej stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

18.09.2015 godzina 09:20, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zwalczanie śliskości zimowej na drogach na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego w Surażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Zwalczanie śliskości zimowej na drogach

- nośnik oferenta pod piaskarkę zamawiającego - 1 szt..

- nośnik oferenta z piaskarką oferenta

- 1 szt. - ładowarka oferenta - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

               4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM  w Surażu - nośnik oferenta pod pług dwustronny zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nośnik oferenta pod pług dwustronny zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

              4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta pod pług jednostronny zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nośnik oferenta pod pług jednostronny zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

              4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta pod pług jednostronny zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nośnik oferenta pod pług jednostronny zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

               4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta z pługiem jednostronnym oferenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nośnik oferenta z pługiem jednostronnym oferenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

              4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta z pługiem dwustronnym oferenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nośnik oferenta z pługiem dwustronnym oferenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

              4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta z pługiem dwustronnym oferenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nośnik oferenta z pługiem dwustronnym oferenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

               4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta z pługiem wirnikowym oferenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nośnik oferenta z pługiem wirnikowym oferenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

               4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta pod pług POC-1 zamawiającego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nośnik oferenta pod pług POC-1 zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

              4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - nośnik oferenta pod pług POC-1 zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - nośnik oferenta pod pług POC-1 zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

              4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - równiarka oferenta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - równiarka oferenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

              4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - koparko-ładowarka oferenta..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - koparko-ładowarka oferenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

               4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odśnieżanie dróg na terenie ODM w Surażu - spycharka oferenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - spycharka oferenta.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

              4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie ODM w Surażu - w zakresie zimowego utrzymania chodników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowo - Mostowego w Surażu - w zakresie zimowego utrzymania chodników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2016.

              4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

  • 1 - Cena - 95
  • 2 – Termin płatności - 5

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-VI - SIWZ_zim.utrzym.drog_2015-2016_Suraz.doc pobierz