Zamowienie publiczne 31-18/d

Zakończone:

31/D/2018

Ogłoszenie nr 500144381-N-2018 z dnia 25-06-2018 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku: Przebudowa z rozbudową mostu przez rz. Horodnianka wraz z dojazdami w m. Hryniewicze w ciągu drogi powiatowej Nr 1483 B

(Gm. Juchnowiec Kościelny )

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 550766-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500094113-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Zaścianki, Szosa Baranowicka  37, 15522   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (url): www.pzd.bialystok.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa z rozbudową mostu przez rz. Horodnianka wraz z dojazdami w m. Hryniewicze w ciągu drogi powiatowej Nr 1483 B (Gm. Juchnowiec Kościelny )

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 31/D/2018

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót na odcinku 116 m: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg z przeniesieniem punktów osnowy geodezyjnej. Karczowanie drzew Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubość warstwy 20 cm Roboty rozbiórkowe Roboty ziemne Wykonanie rowów krytych z rur z tworzyw sztucznych o śr. 40 cm Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych Wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej, podbudowy z mieszanki związanej cementem, podbudowy z betonu asfaltowego Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna i wiążąca Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej o gr 8 cm Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno Zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości warstwy humusu 10 cm. Umocnienie dna rowu i ścieków płytami prefabrykowanymi Ułożenie przepustów rurowych z tworzyw sztucznych o śr. 40 cm pod zjazdami Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp rowów Oznakowanie poziome i pionowe Ustawienie barier ochronnych stalowych Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych Ustawienie krawężników betonowych i obrzeży betonowych Wykonanie ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej bezfazkowej o gr. 8 cm Wykonanie zjazdów gospodarczych i zjazdów na drogi boczne branża mostowa Montaż i demontaż oznakowania i zabezpieczenia robót na czas trwania robót. Opracowanie dokumentacji: rusztowań i deskowań, montażu konstrukcji stalowej, zabezpieczenia wykopów ściankami szczelnymi, czasowej organizacji ruchu-1 obiekt. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym Roboty rozbiórkowe Wykopy w gruncie - oczyszczanie dna cieku z namułu bez wyprofilowania skarp Zasypanie nasypów wraz z zagęszczeniem Ścianki szczelne Wykonanie pali wierconych w gruncie Wykonanie konstrukcji stalowej z blachy falistej o przekroju skrzynkowym - B=5,77m H=1,51m wykonanie i rozbiórka przepustu tymczasowego z rur o średnicy 2x120cm - materiał Wykonawcy Zbrojenie betonu stalą Beton fundamentów klasy B 30 W8 F150 w deskowaniu Beton niekonstrukcyjny klasy B15 w deskowaniu Izolacje bitumiczne wykonywane na zimno Izolacja natryskowa Barieroporęcze z zejściami prowadnicami stalowymi do gruntu Umocnienie skarp brukowcem na podsypce i umocnienie skarp trylinką Umocnienie skarp i dna narzutem kamiennym w oplocie z siatki Umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem Ustawienie barier ochronnych bezprzekładkowcych - materiał Wykonawcy. (tymczasowe przy drodze objazdowej) Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6cm Wykonanie schodów prefabrykowanych na skarpie dla obsługi Chodniki z żywic na obiektach mostowych

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6

Dodatkowe kody CPV: 45232130-2, 45232200-4, 45221111-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA



IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2402439.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert:  3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie

Nazwa wykonawcy: STRABAG Sp. z o.o.
Email wykonawcy: dariusz.kaczmarczyk@strabag.com
Adres pocztowy: ul. Parzniewska 10
Kod pocztowy: 05-800
Miejscowość: Pruszków
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2872261.93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2854187.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3118899.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 93 %

IV.8) Informacje dodatkowe:

 

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

Ogłoszenie nr 550766-N-2018 z dnia 2018-04-27 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku: Przebudowa z rozbudową mostu przez rz. Horodnianka wraz z dojazdami w m. Hryniewicze w ciągu drogi powiatowej Nr 1483 B (Gm. Juchnowiec Kościelny )
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowan Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:  
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie  
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Zaścianki, Szosa Baranowicka  37   , 15522   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)  Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzd.bialystok.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie  Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres: 15-522 Białystok, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37 pok. nr 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne  Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa z rozbudową mostu przez rz. Horodnianka wraz z dojazdami w m. Hryniewicze w ciągu drogi powiatowej Nr 1483 B (Gm. Juchnowiec Kościelny )
Numer referencyjny: 31/D/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie 
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Zamawiający oczekuje wykonania n/w robót na odcinku 116 m: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych dróg z przeniesieniem punktów osnowy geodezyjnej. Karczowanie drzew Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) grubość warstwy 20 cm Roboty rozbiórkowe Roboty ziemne Wykonanie rowów krytych z rur z tworzyw sztucznych o śr. 40 cm Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych Wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej, podbudowy z mieszanki związanej cementem, podbudowy z betonu asfaltowego Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna i wiążąca Wykonanie nawierzchni z betonowej kostki brukowej o gr 8 cm Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno Zabezpieczenie geosiatką nawierzchni asfaltowej przed spękaniami odbitymi Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości warstwy humusu 10 cm. Umocnienie dna rowu i ścieków płytami prefabrykowanymi Ułożenie przepustów rurowych z tworzyw sztucznych o śr. 40 cm pod zjazdami Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem skarp rowów Oznakowanie poziome i pionowe Ustawienie barier ochronnych stalowych Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych Ustawienie krawężników betonowych i obrzeży betonowych Wykonanie ścieżki rowerowej z kostki brukowej betonowej bezfazkowej o gr. 8 cm Wykonanie zjazdów gospodarczych i zjazdów na drogi boczne branża mostowa Montaż i demontaż oznakowania i zabezpieczenia robót na czas trwania robót. Opracowanie dokumentacji: rusztowań i deskowań, montażu konstrukcji stalowej, zabezpieczenia wykopów ściankami szczelnymi, czasowej organizacji ruchu-1 obiekt. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym Roboty rozbiórkowe Wykopy w gruncie - oczyszczanie dna cieku z namułu bez wyprofilowania skarp Zasypanie nasypów wraz z zagęszczeniem Ścianki szczelne Wykonanie pali wierconych w gruncie Wykonanie konstrukcji stalowej z blachy falistej o przekroju skrzynkowym - B=5,77m H=1,51m wykonanie i rozbiórka przepustu tymczasowego z rur o średnicy 2x120cm - materiał Wykonawcy Zbrojenie betonu stalą Beton fundamentów klasy B 30 W8 F150 w deskowaniu Beton niekonstrukcyjny klasy B15 w deskowaniu Izolacje bitumiczne wykonywane na zimno Izolacja natryskowa Barieroporęcze z zejściami prowadnicami stalowymi do gruntu Umocnienie skarp brukowcem na podsypce i umocnienie skarp trylinką Umocnienie skarp i dna narzutem kamiennym w oplocie z siatki Umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem Ustawienie barier ochronnych bezprzekładkowcych - materiał Wykonawcy. (tymczasowe przy drodze objazdowej) Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6cm Wykonanie schodów prefabrykowanych na skarpie dla obsługi Chodniki z żywic na obiektach mostowych
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45232130-2

45232200-4

45221111-3

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 2018-10-15
II.9) Informacje dodatkowe: 1 Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3 a) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę i dalszego Podwykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia pracowników wykonujących wskazane poniżej czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy a) kierowanie brygadami (majster) b) kierowanie brygadą (brygadzista) c) obsługa maszyn drogowych d) obsługa koparki e) obsługa koparko – ładowarki f) obsługa ładowarki g) obsługa spycharki h) kopanie ręczne i) roboty rozbiórkowe j) wykonywanie ław pod krawężniki k) ustawianie krawężników l) wbijanie ścianek szczelnych m) wykonanie pali wierconych n) wykonanie konstrukcji z blachy falistej o) zbrojenie p) betonowanie q) układanie podbudów drogowych r) układanie nawierzchni drogowych s) ustawianie elementów bezpieczeństwa ruchu, w tym znaków drogowych pionowych t) wykonanie kanału krytego u) wykonanie sieci energetycznej 2. Sposób dokumentowania i uprawnienia zmawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zapisane w Istotnych dla stron postanowieniach umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca wykaże się doświadczeniem , w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 robót budowlanych polegających na: - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca lub ścieralna) w ilości min. 800 m2 każda, - wykonaniu kanalizacji deszczowej lub kanału krytego w ilości min. 30 m każda. oraz jednej roboty budowlanej polegającej na - wykonaniu 1 przepustu lub konstrukcji z blachy falistej o świetle poziomym min. 4 m 2. Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych posiadającej certyfikat zakładowej kontroli produkcji zlokalizowanej w odległości nie większej niż 75 km od miejsca prowadzonych robót 3. wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia 4. wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729). 5. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania: 1) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów 2) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót mostowych: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie mostów lub obiektów inżynierskich na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności mostowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, 3) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót kanalizacyjnych: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót kanalizacyjnych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, 4) jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie linii energetycznej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów 5) obsługa geodezyjna min 1 osoba posiadająca, uprawnienia w zakresie geodezyjna obsługa inwestycji 6. Materiały brukarskie użyte do wykonania zadania powinny być oznakowane znakiem CE
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W ofercie wpisać imię i nazwisko kierownika budowy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 Należy wykazać roboty budowlane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2.c)1 Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. 2 Oświadczenie o laboratorium załącznik Nr 8 3 Oświadczenie o oznakowaniu załącznik Nr 9 4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku 5.1.2.c) 5. Do wykazu należy załączyć oświadczenie , że osoby wymienione w wykazie spełniają warunki wymagane przez zamawiającego- załącznik Nr 7 6.Wykaz potencjału technicznego – sprzętu potwierdzający spełnienie warunku 5.1.2.c)2) z którego będzie korzystał Wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tym potencjałem technicznym- załącznik Nr 11.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Oświadczenie, ze wykonawca do wykonania nawierzchni będzie stosował materiały brukarskie posiadające oznakowanie CE – załącznik Nr 10 2. Certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla WMB z której będzie korzystał wykonawca.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zobowiązanie wymagane postanowieniami punktu 7.4. Instrukcji dla oferentów, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – dołączone do oferty 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;
SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak

Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w jednej z wybranych form: 1) pieniądzu na konto PZD w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 2) gwarancjach bankowych, 3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianam

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:  Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
doświadczenie kierownika budowy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację kontraktu w terminie poprzez wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót, dokonywanie odbioru. b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego: - wstrzymanie robót przez zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - nieterminowe przekazanie terenu budowy, dokumentów budowy wymaganych przepisami prawa, c) będą miały miejsce uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany będące następstwem działania organów administracji, e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie wykonywania prac budowlanych, f) działania osób trzecich, nie będących konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, uniemożliwią wykonywanie prac, g) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. 2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub z uwagi na postęp technologiczny, c) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, d) zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia, e) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, Ww. zmiany będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Wskazane zmiany mogą być powiązane z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez strony. 2.3. Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.4. Zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy – w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 2.5 Zmiana podwykonawców: Wystąpi konieczność dokonania (za zgodą Zamawiającego) zmiany (nowy podwykonawca musi spełnić takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagań dotyczących części, które nie mogą być powierzone podwykonawcy lub tez całkowitej rezygnacji z udziału podwykonawcy. 2.6 Zmiana dokumentacji projektowej : a) Jeżeli zmiany o których mowa w pkt 2.2 wymagają zmiany specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjująca zmianę przedstawi projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją – o konieczności lub nie – zmiany zgłoszenia oraz przedmiar. Wymaga to akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. b) jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy podstawą obliczenia jej kosztów stanowi projekt zamienny, o którym mowa w pkt a oraz kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych. 2.7. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmianę wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. 4 Dokonanie nieistotnych zmian (zgodnie z definicją zawartą w art. 36a ust 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) wynikających z zasad wiedzy technicznej nie stanowi zmiany tej umowy jeżeli nie powoduje istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z art. 144 us. 1 pkt.6 ustawy Pzp 5. Inne zmiany określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy Rozdział V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-16, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-V - SIWZ_Rozdzial_I-_V_Przebudowa_z_rozbudowa__mostu_przez_rz._Horodnianka_wraz_z_dojazdami_w_m._Hryniewicze.doc pobierz
SIWZ Rozdział VI-1 Dokumentacja projektowa drogowa - SIWZ_Rozdzial_VI-1_Dokumentacja_projektowa_drogowa.zip pobierz
SIWZ Rozdział VI-2 Dokumentacja projektowa branża mostowa - SIWZ_Rozdzial_VI-2_Dokumentacja_projektowa_branza_mostowa.zip pobierz
SIWZ Rozdział VI-3 Projekt wykonawczy roboty energetyczne - SIWZ_Rozdzial_VI-3_Projekt_wykonawczy_roboty_energetyczne.zip pobierz
SIWZ Rozdział VI-4 Stała Organizacja Ruchu - SIWZ_Rozdzial_VI-4_Stala_Organizacja_Ruchu.zip pobierz
SIWZ Rozdział VI-5 Dokumentacja z badań geologicznych - SIWZ_Rozdzial_VI-5_Dokumentacja_z_badan_geologicznych.zip pobierz
SIWZ Rozdział VI-6 Wykaz drzew do wycinki - SIWZ_Rozdzial_VI-6_Wykaz_drzew_do_wycinki.zip pobierz
SIWZ Rozdział VII-1 ST drogowe - SIWZ_Rozdzial_VII-1_ST_drogowe.pdf pobierz
SIWZ Rozdział VII-2 ST branża mostowa - SIWZ_Rozdzial__VII-2_ST_branza_mostowa.pdf pobierz
SIWZ Rozdział VII-3 ST roboty elektryczne - SIWZ_Rozdzial_VII-3_ST_roboty_elektryczne.zip pobierz
decyzja ZRID - Decyzja_ZRID.pdf pobierz
kosztorys ofertowy zm. 09.05.2018 - Kosztorys_ofertowy_most_w_m._Hryniewicze_zmodyfikowany_09.05.2018.xls pobierz
opis przedmiotu zamówienia zm. 09.05.2018 - opis_przedmiotu_zamowienia__most_Hryniewicze_zmodyfikowany_09.05.2018.xls pobierz
przedmiar robót zm. 09.05.2018 - przedmiar_robot__most_w_m._Hryniewicze_zmodyfikowany_09.05.2018.xls pobierz
projekt budowlany most z dojazdami w m. Hryniewicze - Projekt_budowlany.zip pobierz
Odpowiedz na zapytania oferenta z dn. 09.05.2018 - odpowiedz_na_zapytania_oferenta_z_dn._09.05.2018_most_w_m._Hryniewicze_na_strone.pdf pobierz
Informacja z otwarcia ofert z dn. 16.05.2018 r. - informacja_z_otwarcia_w_dn._16.05.2018_most_w_m._Hryniewicze.pdf pobierz
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty - ogloszenie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_most_w_m._Hryniewicze.pdf pobierz