Zamowienie publiczne 24-16/d

Zakończone:

24/D/2016

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE OFERTY

1.     Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie :

Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału 61 szt. działek w obrębie Protasy i 2 szt. działek w obrębie Kuriany, gm. Zabłudów - w związku z inwestycją przebudowy z rozbudową drogi powiatowej Nr 1469 B na odcinku Protasy - Folwarki Małe - i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe – Zabłudów

przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 23.03.2016 r.
Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku, ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 15-03-2016 ,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie ZP nr 26355-2016

3.       Liczba otrzymanych ofert:        -              4 oferty                              

4.  Liczba odrzuconych ofert:          -                0 ofert

5.   Kryteria wyboru ofert: - cena ofertowa – 95 %

                                          Okres gwarancji – 5 %

6.   W postępowaniu oferty złożyli wymienieni niżej Oferenci:

 

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba 

oferenta

Adres oferenta

Cena

Brutto zł

punktacja

Gwarancja

(miesiące)

punktacja

Punktacja razem

1

Konsorcjum

Lider

Usługi Geodezyjno

 Kartograficzne

Janusz Zaniewski

  Partner

ToPaG

Tomasz Pawełko

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Choroszcz

m. Klepacze

 

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-635 Klepacze

ul. Niewodnicka 43

 

 

 

15-660 Białystok

ul. W. Witosa 12 lok. 23

 

 

 

20 349,00

93,24

48

 

 

 

98,24

2

 EAST-GEO

Usługi Geodezyjno -Kartograficzne

Paweł Krasowski 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

17-120 Lubieszcze

Lubieszcze 48

 

 

 

20 147,40

94,17

 

48

 

 

 

99,17

3

Usługi Geodezyjne Andrzej Ignatowicz

 

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-077 Białystok

ul. Warszawska 36

 

 

 

20 097,00

94,40

48

 

 

99,40

4

Konsorcjum

Lider

Usługi Geodezyjne

GEOSAWICKI

mgr inż. Piotr Sawicki

Partner

Usługi Geodezyjne

STALOŃCZYK

Inż. Zdzisław Stalończyk

Polska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

gm. Supraśl

m. Ciasne

 

15-197 Białystok

ul. Warzywna 53

 

 

 

Ciasne

ul. Spacerowa 8

16-030 Supraśl

 

 

 

 

19 971,00

95,00

48

 

 

 

 

 

100,00

 

7.   Oferta z najniższą ceną:  –       19 971,00  zł      wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT

       Oferta  z najwyższą  ceną:       20 349,00 zł      wykonawca nie jest płatnikiem podatku VAT

8.                       Wybrano ofertę konsorcjum  firm:

Lider Usługi Geodezyjne GEOSAWICKI

mgr inż. Piotr Sawicki

15-197 Białystok

ul. Warzywna 53

Partner Usługi Geodezyjne STALOŃCZYK

inż. Zdzisław Stalończyk

16-030 Supraśl

Ciasne

ul. Spacerowa 8

za cenę 19 971,00 zł     

(słownie: dziewiętnaście tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt jeden złotych) wykonawca nie jest

płatnikiem podatku VAT.

Oferta ta spełniała wszystkie warunki i uzyskała największą ilość punktów .

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia  ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub pocztą elektroniczną.

 

Białystok, dnia 2016-03-23

 

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

24/D/2016

Białystok: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału 61 szt. działek w obrębie Protasy i 2 szt. działek w obrębie Kuriany, gm. Zabłudów - w związku z inwestycją przebudowy z rozbudową drogi powiatowej Nr 1469 B na odcinku Protasy - Folwarki Małe - i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe - Zabłudów
Numer ogłoszenia: 26355 - 2016; data zamieszczenia: 15.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37,

15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału 61 szt. działek w obrębie Protasy i 2 szt. działek w obrębie Kuriany, gm. Zabłudów - w związku z inwestycją przebudowy z rozbudową drogi powiatowej Nr 1469 B na odcinku Protasy - Folwarki Małe - i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe - Zabłudów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

I. PRACE PRZYGOTOWAWCZE

I.1 Zapoznanie się z wytycznymi zamawiającego. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z zakresem opracowania oraz szczegółowymi zaleceniami i wymaganiami Zamawiającego.

I.2 Zebranie niezbędnych materiałów i informacji - uzyskanie w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej danych i materiałów niezbędnych do wykonania podziałów, -przeprowadzenie badań ksiąg wieczystych (zbiorów dokumentów) i sporządzenie stosownych protokołów lub dokonanie badań dokumentów stwierdzających stan prawny nieruchomości,

 I.3 Analiza i ocena zebranych materiałów. - Skompletowanie dokumentów własności poszczególnych nieruchomości, pisemne wyjaśnienie ewentualnych rozbieżności zapisów w księdze wieczystej i w ewidencji gruntów (w sposób zgodny z wymaganiami organu prowadzącego ewidencję gruntów).

 I.4 Wywiad szczegółowy w terenie. - Należy przeprowadzić rozeznanie w terenie w celu porównania faktycznego przebiegu drogi publicznej z uwzględnieniem istniejących, niezbędnych elementów pasa drogowego, z materiałami geodezyjnymi udostępnionymi przez zleceniodawcę jak i z materiałami otrzymanymi z zasobu geodezyjnego, - dokonać porównania mapy zasadniczej z terenem, i wkreślić na mapę brakujące szczegóły terenowe.

 I.5 Osnowa do prac pomiarowych. Należy wykorzystać istniejącą osnowę szczegółową oraz osnowę I i II klasy, zgodnie z postępowaniem przewidzianym w przepisach geodezyjnych i instrukcjach technicznych.

I.6 Opracowanie projektu podziału nieruchomości. - Do opracowania projektu podziału nieruchomości Zamawiający dostarczy część graficzną określającą usytuowanie nowego pasa drogowego dla działek wskazanych do podziału. - Do podziału wykorzystać motywy pomierzone w terenie. - Mapę projektu podziału nieruchomości opracować na mapie aktualnej.

II PRACE POLOWE

II.1 Ustalenie i pomiar granic nieruchomości. Ustalenia i pomiaru granic nieruchomości wykonawca dokonuje zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa geodezyjnego (ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. 2015, poz.520); rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 Nr 268, poz. 2663); rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. Nr.263, poz.1572) Zamawiający obliguje Wykonawcę do zawiadomienia właściciela nieruchomości o terminie czynności przyjęcia granic nieruchomości zabudowanych, niezależnie od zasad ustalonych w tym względzie w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. 2004 Nr 268, poz. 2663), w sposób przewidziany w przepisach dotyczących rozgraniczenia nieruchomości. Wykonawca informuje zainteresowanych o celu prowadzonego podziału z zastrzeżeniem, że szczegółowych informacji na temat inwestycji udziela Zamawiający. Wykonawca, po dokonaniu analizy położenia punktów załamania nowych granic pasa drogowego, wyznacza projektowany pas drogowy w terenie poprzez zamarkowanie nowych punktów granicznych palikami i z czynności tych sporządza protokół zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie niezbędne korekty wynikające z pomiarów i analiz wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.

III PRACE KAMERALNE

III 1. Opracowanie wyników prac pomiarowych. Po dokonaniu pomiarów w terenie, wykonawca przystępuje do sporządzenia dokumentacji będącej załącznikiem do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Mapy projektu podziału, jak też wykazy zmian danych ewidencyjnych, należy przygotować odrębnie dla działek stanowiących własność odrębnych podmiotów w następującej ilości: - 1 egz. do operatu technicznego, - 5 egz. dla zamawiającego ( jako załączniki do decyzji ZRID) - 1 egz. do postępowania o ustalenie i wypłatę odszkodowania Szkice wyznaczenia granic powinny być sporządzone w łącznej liczbie 3 egz. - po jednym do operatu technicznego, dla Zamawiającego, do PODGiK celem wprowadzenia zmian). Wykazy działek do wykupu (sporządzone według stanu własności z uwzględnieniem danych adresowych, numerów i powierzchni działek przed i po podziale, ze wskazaniem dowodu własności) - 1egz. III 2 Skompletowanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Dokumentacja dotycząca podziału, skompletowana w formie operatu, podlega ocenie i przyjęciu do zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, przed wydaniem decyzji zatwierdzającej podział. Po nałożeniu klauzul potwierdzających przyjęcie dokumentacji do zasobu PODGiK, Wykonawca przekazuje dokumentację (operat wraz z wymaganą ilością egzemplarzy poszczególnych dokumentów) Zamawiającemu. III.3 Uzyskanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości. Ostateczna decyzja zatwierdzająca podział nieruchomości - stanowi podstawę i obliguje Wykonawcę do utrwalenia nowowyznaczonych punktów granicznych w terenie. Podział dotyczy następujących działek: - działki do podziału położone w obrębie Protasy: 82/3, 82/2, 83/1, 92/1, 39/1, 72/1, 73/2, 73/6, 56, 57/1, 57/2, 159/1, 43/5, 43/6, 42/3, 42/4, 41/3, 41/4, 40/2, 38/8, 145/4,145/5, 167/1, 167/2, 167/4, 76/4, 77/3, 78/4, 69/2, 48/3, 40/4, 47/4, 47/5, 47/6, 47/5, 46/6, 46/7, 46/8, 45/4, 45/5, 45/6, 44/4, 44/5, 44/6, 161, 43/5, 42/5, 42/6, 41/5, 41/6, 40/3, 43/22, 43/32, 54/9, 54/10, 53/5, 52/10, 51/13, 51/14, 51/15, 50/7. - działki do podziału położone w obrębie Kuriany: 382/1, 383/1..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.12.22.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości - 500,00 zł (pięćset złotych) wadium może być wniesione w:

1) pieniądzu na konto zamawiającego w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 Wadium uznaje się za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie zamawiającego przed upływem terminu złożenia ofert.

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

3) gwarancjach bankowych,

4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Wykonawcy winni udowodnić swą wiarygodność w zakresie zdolności do wykonania zamówienia, przedstawiając w wykazie zamówienia wykonane przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat poprzedzających datę otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegające na opracowaniu dokumentacji formalno - prawnych dotyczących podziału min. 10 działek w celu wydzielenia gruntów zajętych pod drogę publiczną lub przewidzianych pod drogę publiczną
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  •  
    • Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby t.j. min. jednego pracownika z uprawnieniami w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentów do celów prawnych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazać tylko usługi na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana wartości zamówienia w zależności od rzeczywistej ilości działek do podziału.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

23.03.2016 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-IV - SIWZ_Rozdzial_I-IV_-_Dokumentacja_geodezyjna_i_kartograficzna_podzialu_63_dzialek_gruntu.doc pobierz