Zamowienie publiczne 21-19/d

Tre¶æ:



Og³oszenie nr 587849-N-2019 z dnia 2019-08-20 r.

Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku: Budowa drogi powiatowej Nr 1469B na odcinku Protasy - Folwarki Ma³e, Etap II
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
 
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie

Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:  
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie

Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej – maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:  
Informacje dodatkowe:  
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 50668101000000, ul. Za¶cianki, Szosa Baranowicka  37   , 15-522  Bia³ystok, woj. podlaskie, pañstwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:  
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne www.pzd.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
 
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.pzd.bialystok.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pzd.bialystok.pl

Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
 

Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
 
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub kuriera
Adres:
15-522 Bia³ystok, Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37 pok. nr 9

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa drogi powiatowej Nr 1469B na odcinku Protasy - Folwarki Ma³e, Etap II
Numer referencyjny: PZD.I.ZP.3431/21/D/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: I.      Zamawiaj±cy oczekuje wykonania n/w robót na odc. 2071m: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, na drogach w terenie równinnym bez mapy poinwentaryzacyjnej Przestawienie punktów poligonowych osnowy geodezyjnej podstawowej i szczegó³owej Karczowanie pni Usuniêcie za pomoc± spycharek warstwy ziemi urodzajnej (humusu) Roboty rozbiókowe Przestawienie ogrodzeñ Roboty ziemne Wykonanie rowów krytych z rur polietylenowych Wykonanie urz±dzeñ melioracyjnych Profilowanie i zagêszczanie mechaniczne pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie Mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni Wykonanie podbudowy z mieszanki niezwi±zanej 0/31,5 z kruszywem C50/30 Wykonanie podbudowy z mieszanki niezwi±zanej 0/31,5 z kruszywem C50/30 z dodatkiem 25% destruktu bitumicznego Wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki niezwi±zanej o CBR>20% Wykonanie pod³o¿a z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa Wykonanie podbudowy betonowej Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - warstwa wi±¿±ca i ¶cieralna Mechaniczne frezowanie istniej±cej nawierzchni Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubo¶ci 8cm oraz chodników z kostki brukowej o grubo¶ci 6cm Humusowanie skarp z obsianiem Wykonanie pali ¿wirowych Umocnienie skarp p³ytami azurowymi Brukowanie skarp, przekopów i nasypów na zaprawie cementowej Przepusty z rur o ¶rednicy 40 cm pod zjazdami Oznakowanie poziome i pionowe Ustawienie ogrodzeñ sztywnch panelowych Ustawienie krawê¿ników i obrze¿y betonowych Ustawienie oporników kamiennych Wykonanie trawników dywanowych Wykonanie kanalizacji deszczowej Wykonanie przepustów stalowych z blachy falistej o przekroju ko³owym o ¶r. 80 cm Wykonanie przepustów stalowych z blachy falistej o przekroju ³ukowo-ko³owym U³o¿enie rur os³onowych na istniej±c± sieæ wodoci±gow±. Przebudowa sieci energetyczno – o¶wietleniowej Przebudowa sieci teletechnicznej

II.5) G³ówny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45233290-8
45232130-2
45232310-8
45231400-9


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: 30.11.2020 r. z zastrze¿eniem, ¿e pierwszy odbiór wykonanych robót oraz p³atno¶æ za wykonane roboty bêdzie mog³a nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ w dniu 29 lutego 2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ siê, ¿e: a) wykona³ (zakoñczona robota) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu , a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 3 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego (warstwa wi±¿±ca lub ¶cieralna) w ilo¶ci min. 6 000 m2 ka¿da; - 3 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu kanalizacji deszczowej lub kana³u krytego o d³ugo¶ci min. 200 mb ka¿da; - 3 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej lub kamiennej w ilo¶ci min. 2 000 m2 ka¿da; - 3 roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu przepustu ¶r. min. 80 cm i d³. min. 8 mb ka¿da; b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³: - osob±, któr± skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, posiadaj±c± min. 24 miesi±ce do¶wiadczenia przy budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg/ulic na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót (nale¿y wskazaæ do oferty); -osob±, któr± skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika robót sanitarnych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeñ), w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, posiadaj±ca min. 24 miesi±ce do¶wiadczenia przy budowie lub przebudowie kanalizacji deszczowej lub kanalizacji sanitarnej na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót kanalizacyjnych lub kierownika robót sanitarnych; -osob±, któr± skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika robót teletechnicznych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, posiadaj±ca min. 24 miesi±ce do¶wiadczenia przy budowie lub przebudowie sieci telefonicznej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót teletechnicznych; -osob±, któr± skieruje do realizacji niniejszego zamówienia, jako kierownika robót elektrycznych posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeñ), w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 poz. 1186, z pó¼n. zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo odpowiadaj±ce im kwalifikacje zawodowe, które zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych, posiadaj±ca min. 24 miesi±ce do¶wiadczenia przy budowie lub przebudowie sieci elektrycznej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych; -osob±, któr± skieruje do realizacji niniejszego zamówienia do geodezyjnej obs³ugi inwestycji, posiadaj±c± uprawnienia geodezyjne w specjalno¶ci geodezyjna obs³uga inwestycji.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
8.1. Wykonawca sk³ada:  odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. (w przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze S±dowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, zamawiaj±cy dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajduj±cych siê w ogólnie dostêpnych bazach danych). 8.2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 8.2.1. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 8.2.2. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem, zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.2.3. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 8.3. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt. 8.1. Zapisy pkt. 8.2 stosuje siê odpowiednio.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: 9.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (na lub wg za³±cznika nr 5 do SIWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty; 9.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³±cznika nr 6 do SIWZ); 9.3. o¶wiadczenie, ¿e osoby wymienione w wykazie spe³niaj± warunki wymagane przez Zamawiaj±cego – za³±cznik nr 7 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
11.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ka¿dy wykonawca, w celu wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, zobowi±zany jest z³o¿yæ do oferty oddzielnie o¶wiadczenia wstêpne, o których mowa w pkt. 7.1 SIWZ (na lub wg za³±cznika nr 1 i 2 do SIWZ). 11.2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowi±zany jest: 11.2.1. zamie¶ciæ informacje o tych podmiotach we wstêpnym o¶wiadczeniu wykonawcy, sk³adanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotycz±cym spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w za³±cznikach nr 1 i 2 do SIWZ, 11.2.2. z³o¿yæ o¶wiadczenie, ¿e w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powo³uje siê w niniejszym postêpowaniu, nie zachodz± podstawy wykluczenia z postêpowania – w za³±czniku nr 1 do SIWZ, 11.2.3. z³o¿yæ dokumenty, w szczególno¶ci zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg za³±cznika nr 3 do SIWZ), które okre¶la w szczególno¶ci: 11.2.3.1. zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 11.2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 11.2.3.3. zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 11.2.3.4. czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. 11.3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. 11.4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy – nie dotyczy. 11.5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, nie potwierdzaj± spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±daæ bêdzie, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego: 11.5.1. zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 11.5.2. zobowi±za³ siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±. 11.6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy z³o¿yli oferty w tym postêpowaniu – Za³±cznik nr 4 do SIWZ. 11.7. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
13.1. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 125 000,00 z³otych. 13.2. Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±. 13.3. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 13.3.1. pieni±dzu, 13.3.2. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym, ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, 13.3.3. gwarancjach bankowych, 13.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 13.3.5. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 13.4. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 13.5. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950 13.6. Wadium w pieni±dzu uznaje siê za wniesione z chwil± wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. 13.7. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ w pieni±dzu, orygina³ dokumentu wadium nale¿y z³o¿yæ w pok. Nr 17 Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku, ul. Szosa Baranowicka 37, 15-522 Bia³ystok, w terminie wyznaczonym na z³o¿enie ofert, a kopiê nale¿y zamie¶ciæ w ofercie. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ za³±czenia do oferty (luzem) orygina³u dokumentu wraz z jego kopi± wpiêt± do oferty.

IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej

Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
do¶wiadczenie zawodowe kierownika budowy 20,00
okres gwarancji 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron z zachowaniem warunków okre¶lonych w art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) wyst±pienia nieprzewidzianych okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj±cych realizacjê kontraktu w terminie poprzez wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie robót, dokonywanie odbioru. b) zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie zamawiaj±cego: - wstrzymanie robót przez zamawiaj±cego, - konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - nieterminowe przekazanie terenu budowy, dokumentów budowy wymaganych przepisami prawa, c) bêd± mia³y miejsce uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, d) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, e) jakiegokolwiek opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub daj±cych siê przypisaæ zamawiaj±cemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiaj±cego na terenie wykonywania prac budowlanych, f) dzia³ania osób trzecich, nie bêd±cych konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron, uniemo¿liwi± wykonywanie prac, g) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od zamawiaj±cego oraz wykonawcy skutkuj±ce niemo¿no¶ci± prowadzenia prac. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z ww. okoliczno¶ci termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia wykonywania jej przedmiotu w sposób nale¿yty, nie d³u¿ej jednak ni¿ okres trwania tych okoliczno¶ci. 2.2. Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu,b) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa lub z uwagi na postêp technologiczny, c) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, d) zmiana producenta urz±dzeñ lub wyposa¿enia, e) zmiany wymiarów, po³o¿enia lub wysoko¶ci czê¶ci robót budowlanych, Ww. zmiany bêd± wprowadzane wy³±cznie w zakresie umo¿liwiaj±cym oddanie przedmiotu umowy do u¿ytkowania, a zamawiaj±cy mo¿e ponie¶æ ryzyko zwiêkszenia wynagrodzenia z tytu³u takich zmian wy³±cznie w kwocie równej zwiêkszonym z tego powodu kosztom. Wskazane zmiany mog± byæ powi±zane z obni¿eniem wynagrodzenia na zasadach okre¶lonych przez strony. 2.3. Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie 7 dni od daty przed³o¿enia propozycji wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± spe³niaæ warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.4. Zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku rezygnacji przez zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy – w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami. 2.5 Zmiana podwykonawców: Wyst±pi konieczno¶æ dokonania (za zgod± Zamawiaj±cego) zmiany (nowy podwykonawca musi spe³niæ takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagañ dotycz±cych czê¶ci, które nie mog± byæ powierzone podwykonawcy lub tez ca³kowitej rezygnacji z udzia³u podwykonawcy. 2.6 Zmiana dokumentacji projektowej : a) Je¿eli zmiany o których mowa w pkt 2.2 wymagaj± zmiany specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjuj±ca zmianê przedstawi projekt zamienny zawieraj±cy opis proponowanych zmian wraz z informacj± – o konieczno¶ci lub nie – zmiany zg³oszenia oraz przedmiar. Wymaga to akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiaj±cego. b) je¿eli zmiana bêdzie mia³a wp³yw na wynagrodzenie wykonawcy podstaw± obliczenia jej kosztów stanowi projekt zamienny, o którym mowa w pkt a oraz kalkulacja uproszczona sporz±dzona w oparciu o uzgodniony z zamawiaj±cym publikator cen jednostkowych robót budowlanych dla kwarta³u poprzedzaj±cego termin wykonania robót budowlanych. 2.7. Pozosta³e zmiany: a) zmiana obowi±zuj±cej stawki VAT. Je¶li zmiana stawki VAT bêdzie powodowaæ zmianê kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmianê wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku zap³aconego przez Wykonawcê, 3.Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Powy¿sze zmiany do umowy winny byæ wprowadzone poprzez zmianê do umowy – aneks. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania Zamawiaj±cego do wyra¿enia takiej zgody. W przypadku ka¿dej zmiany o której mowa powy¿ej po stronie wnosz±cego propozycjê zmian le¿y udokumentowanie powsta³ej okoliczno¶ci. 4 Dokonanie nieistotnych zmian (zgodnie z definicj± zawart± w art. 36a ust 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) wynikaj±cych z zasad wiedzy technicznej nie stanowi zmiany tej umowy je¿eli nie powoduje istotnego zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z art. 144 us. 1 pkt.6 ustawy Pzp 5. Inne zmiany okre¶lone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy Rozdzia³ V SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-09-06, godzina: 09:50,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH






Za³±czniki:

- 21D-_ogloszenie_o_zamowieniu.pdf pobierz
- 21D-SIWZ_-_ROZDZIAL_I-V.doc pobierz
- PW_TELEKOMUNIKACJA.pdf pobierz
- Specyfikacja_techniczna_telekomunikacja.pdf pobierz
- Branza_elektryczna.zip pobierz
- Kanalizacja_Deszczowa_Protasy-Folwarki_Male.zip pobierz
- SIWZ_Rozdzial_VI-1_projekt_wykonawczy_branza_drogowa.zip pobierz
- SIWZ_Rozdzial_VI-2_projekt_wykonawczy_przepusty.zip pobierz
- SIWZ_Rozdzial_VI-6_inwentaryzacja_drzew.zip pobierz
- SIWZ_Rozdzial_VI-7_badania_geologiczne.zip pobierz
- SIWZ_Rozdzial_VI-8_Stala_organizacja_ruchu.zip pobierz
- SIWZ_Rozdzial_VII-2_SST_przepusty.zip pobierz
- SST_drogowe.zip pobierz
- 21D-_Roz._IV_SIWZ-__k.ofertowe,_przedmiary_r.zip pobierz
- odpowiedz_na_zapytanie_oferenta_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- SIWZ_Rozdzial_VI-8_Stala_organizacja_ruchu_(dodatkowe_arkusze_z_zagospodarowaniem).zip pobierz
- 21D-_ogloszenie_o_zmianie__ogloszenia.pdf pobierz
- 21D_-_info._o_zmianie_tresci_siwz.pdf pobierz
- SCHEMAT_ZABEZPIECZENIA_WODOCIAGU.pdf pobierz
- przedmiar_robot_Protasy-Folwarki_kanalizacja_deszczowa_3_400_-_5_840_zm._10.09.2019.xls pobierz
- Schemat_plyt_azurowych.docx pobierz
- D.06.01.01_zm._10.09.2019_r..DOC pobierz
- kosztorys_ofertowy_Protasy-Folwarki_3+400_-_5+471_roboty_niekwalifikowane_zm._10.09.2019.xls pobierz
- 21D-_ogloszenie_o_zmanie_ogloszenia_-2.pdf pobierz
- 21D-_zmiana_tresci_siwz_-2.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_1_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_10.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_2_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_10.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_3_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_10.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_4_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_10.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_5_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_10.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_6_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_10.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- przedmiar_robot_telekomunikacyjnych_Protasy-Folwarki_Male.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_1_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_13.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_2_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_13.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- kosztorys_ofertowy_Protasy-Folwarki_3+400_-_5+471_roboty_kwalifikowalne_zm._17.09.2019.xls pobierz
- opis_przedmiotu_zamowienia_Protasy-Folwarki_Male_zm._17.09.2019_r..xls pobierz
- Przedmiar_robot_(Protasy_Zabludow)_3+400_-_5+471_drogowy_zm._17.09.2019.xls pobierz
- Odpowiedz_nr_1_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_17.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_2_na_zapytania_do_przetargu__z_dnia_17.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_3_na_zapytania_do_przetargu__z_dnia_17.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_4_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_17.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- Odpowiedz_nr_5_na_zapytania_do_przetargu_z_dnia_17.09.2019_Protasy-Folwarki_Male_na_strone.pdf pobierz
- 21D-_ogloszenie_o_zmanie_ogloszenia_-3.pdf pobierz
- 21D-_informacja_o_zmanie_tresci_siwz_-_3.pdf pobierz
- 21_D_Informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pobierz
- 21D-_informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty.pdf pobierz