Zamowienie publiczne 21-16/d

Zakończone:

21/D/2016

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY

1.      Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na  opracowanie dokumentacji projektowej na:

  Zadanie I. ”Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami  gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin)”

  Zadanie II. – „Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B – ulica  Dominikańska  w Choroszczy”

Zadanie III. „Budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny)”

przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 10.03.2016 r

2.      Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, w dniu: 02-03-2016 r ,  na stronie internetowej oraz w  biuletynie ZP         

nr 21679 -2016 w dniu 02.03.2016 r

  Zadanie I. ”Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami  gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin)”

Liczba otrzymanych ofert:                 4 oferty

3.      Liczba ofert odrzuconych:             1 oferta

4.      Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa –  95 %

                                           okres gwarancji-   5%

5.      W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł/

punktacja

Gwara-

ncja/

punktacja

Punktacja razem

1

Biuro

 Opracowywania

Programów i Projektów Inżynierii

Komunikacyjnej

LISPUS

Marcin Dobek

Polska

woj. Lubelskie

pow. Chełm

gm. Chełm

m. Chełm

22-100 Chełm

ul. Matejki 7

 

69 199,80

47,75

 

4 lata

5

 

 

52,75

2

ROADS

Biura Projektowe

I Wykonawstwo

Marcin Paweł Parzych

Polska

woj. Mazowieckie

pow. Ostrołęcki

gm. Lelis

 m. Durlasy

 

07-402 Lelis

Durlasy 22

 

196 800,00

Oferta odrzucona na podst. Art.89 ust. 2 niezgodne z SIWZ nie podano okresu gwarancji co było kryterium oceny ofert 

3

DROGOWSKAZ

M. Gwiazdowski

A. Sosnowski

M. Grzybowska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

      15-620 Białystok

ul. Elewatorska 13/22

57 810,00

57,16

 

4 lata

5

 

 

62,16

4

Zakład Realizacji Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech

Borzuchowski

Polska

woj. Mazowieckie

pow. M. St.

Warszawa

gm. M. St.

Warszawa

 m. Warszawa

 

03 454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

 

34 784,40

95,00

 

4 lata

5

 

 

100,00

 

6.      Oferta ważna z najniższą ceną:  –      34 784,40  zł  z 23% podatkiem VAT                     

           Oferta ważna z najwyższą  ceną: –     196 800,00 zł  z 23% podatkiem VAT

 

7.      Wybrano ofertę firmy :

Zakład Realizacji Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

03–454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

 

za cenę    34 784,40  zł

(słownie: trzydzieści cztery tysiące siedemset osiemdziesiąt cztery złote i czterdzieści groszy ) brutto.

Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia                        ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub poczta elektroniczną.

 

 Zadanie II. – „Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B – ulica  Dominikańska  w Choroszczy”

 

1. Liczba otrzymanych ofert:           3 oferty

2.Liczba ofert odrzuconych:              1 oferta

3. Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa –  95 %                                          

                                             okres gwarancji-   5%

4.    W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł/

punktacja

Gwara-

ncja/

punktacja

Punktacja

 razem

1

ROADS

Biura Projektowe

I Wykonawstwo

Marcin Paweł Parzych

Polska

woj. Mazowieckie

pow. Ostrołęcki

gm. Lelis

 m. Durlasy

 

07-402 Lelis

Durlasy 22

 

170 970,00

Oferta odrzucona na podst. Art.89 ust. 2 niezgodne z SIWZ nie podano okresu gwarancji co było kryterium oceny ofert 

2

DROGOWSKAZ

M. Gwiazdowski

A. Sosnowski

M. Grzybowska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

      15-620 Białystok

ul. Elewatorska 13/22

34 440,00

78,99

 

4 lata

5

 

 

83,99

3

Zakład Realizacji Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech

 Borzuchowski

Polska

woj. Mazowieckie

pow. M. St.

 Warszawa

gm. M. St.

Warszawa

 m. Warszawa

 

03 454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

 

28 634,40

95,00

 

 

4 lata

5

 

 

100,00

5.Oferta z ważna z najniższą ceną:  –     28 634,40 zł  z 23% podatkiem VAT                      

        Oferta ważna z najwyższą  ceną: –       170 970,00 zł  z 23% podatkiem VAT

 

6.Wybrano ofertę  firmy :

Zakład Realizacji Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

03–454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

za cenę     28 634,40  zł 

(słownie: dwadzieścia osiem tysięcy sześćset trzydzieści cztery złote i czterdzieści groszy) brutto.

Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia                        ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub pocztą elektroniczna.

 

Zadanie III. „Budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny)”

1. Liczba otrzymanych ofert:           4 oferty

2.Liczba ofert odrzuconych:              1 oferta

3. Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa –  95 %

                                               okres gwarancji-   5%

4.    W postępowaniu udział wzięli wymienieni niżej Oferenci :

Lp

Nazwa Oferenta

Siedziba  oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł/

punktacja

Gwara-

ncja/

punktacja

Punktacja razem

1

NEOX Sp. z o.o.

 

Polska

woj. Pomorskie

pow. Gdańsk

gm. Gdańsk

m. Gdańsk

80-855 Gdańsk

ul. Wały Piastowskie 1/1508

36 900,00

95,00

4 lata

5

 

 

100,00

2

ROADS

Biura Projektowe

I Wykonawstwo

Marcin Paweł Parzych

Polska

woj. Mazowieckie

pow. Ostrołęcki

gm. Lelis

 m. Durlasy

 

07-402 Lelis

Durlasy 22

 

159 900,00

Oferta odrzucona na podst. Art.89 ust. 2 niezgodne z SIWZ nie podano okresu gwarancji co było kryterium oceny ofert 

3

DROGOWSKAZ

M. Gwiazdowski

A. Sosnowski

M. Grzybowska

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

      15-620 Białystok

ul. Elewatorska 13/22

47 970,00

73,08

 

4 lata

5

 

 

78.08

4

Zakład Realizacji Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech

Borzuchowski

Polska

woj. Mazowieckie

pow. M. St.

Warszawa

gm. M. St.

Warszawa

 m. Warszawa

 

03 454 Warszawa

ul. Namysłowska 2A/74

 

48 363,60

72,48

 

 

4 lata

5

 

 

77,48

 

5.      Oferta ważna  z najniższą ceną:  –       36 900,00 zł  z 23% podatkiem VAT                      

                  Oferta ważna z najwyższą  ceną: –     159 900,00  zł  z 23% podatkiem VAT

 

6.      Wybrano ofertę Firmy:

NEOX Sp. z o.o.

80-855 Gdańsk

ul. Wały Piastowskie 1/1508

za cenę     36 900,00  zł 

(słownie: trzydzieści sześć tysięcy dziewięćset złotych) brutto.

Była to oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów i spełniała wszystkie warunki.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia  ogłoszenia i wysłania pism powiadamiających faxem lub pocztą elektroniczna.

 

Białystok, dnia 2016-03-21

 

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

21/D/2016

Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na:

Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin)

Zadanie II. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica Dominikańska w Choroszczy

Zadanie III. - Budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny)
                                Numer ogłoszenia: 21679 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin) Zadanie II. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica Dominikańska w Choroszczy Zadanie III. - Budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej na: Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin) Zadanie II. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica Dominikańska w Choroszczy Zadanie III. - Budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:

 Dla zadań I i II - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 300,00 m wraz z kanalizacja deszczową długości min. 50 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę

Dla zadania III - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla którego uzyskano pozwolenie na budowę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:

Dla zadania I,

1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi (bez ograniczeń) lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 300,00 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę , dla których uzyskano pozwolenie na budowę

2) min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych ,wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne i opracować min. 1 dokumentację projektowa dotycząca projektu budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej o dług. min. 50 m. dla której uzyskano pozwolenie na budowę

3) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub im równoważne.

Dla zadania II,

1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi (bez ograniczeń) lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 300,00 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę , dla których uzyskano pozwolenie na budowę

2) min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne i opracować min. 1 dokumentację projektowa dotycząca projektu budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej o dług. min. 50 m. dla której uzyskano pozwolenie na budowę

Dla zadania III

1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi (bez ograniczeń) lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykazać usługi na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia;
  •  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

10.03.2016 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dokumentacja projektowa na: Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta) 1.1. Szerokość istniejącej jezdni i korona Droga powiatowa Nr 1377 B: Tykocin - Kiermusy - Nieciece - Łopuchowo - Zawady przebudowa w obrębie skrzyżowania w m. Łopuchowo na odcinku ok. 140m, - jezdnia szer. 5,0m i 3,5m; przekrój półuliczny i szlakowy - szerokość w liniach rozgraniczających - 9,0m i 12,0m Droga gminna Nr 105501 B; przebudowa na odcinku o dług. ok. 60m. - jezdnia szer. 5,5m, przekrój szlakowy - szerokość w liniach rozgraniczających - 12,0m, Droga gminna Nr 105509 B; przebudowa na odcinku o dług. ok. 60m. - jezdnia szer. 5,0m, przekrój półuliczny - szerokość w liniach rozgraniczających - 9,0m, 1.2. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Istniejącą jezdnię należy przewidzieć do rozbiórki. 1.3. Obiekty inżynierskie - dwa przepusty żelbetowe, korytkowe - do rozbiórki 1.4. Niweleta drogi Niweleta drogi wymaga ukształtowania 1.5. Stan rowów - do renowacji 1.6. Urządzenia obce w pasie drogowym - linia energetyczna napowietrzna i doziemna - linia telefoniczna kablowa i napowietrzna - sieć wodociągowa i przyłącza wodociągowe 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA 2.1. Parametry techniczne do projektowania: 2.1.1. Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowany 2.1.2. Kategoria drogi - L 2.1.3. Przekrój poprzeczny (normalny): - uliczny, 2.2. Konstrukcja (technologia) nawierzchni 2.2.1.Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu. 2.2.2.Podbudowa - kruszywowa; 2.2.3.Nawierzchnia - beton asfaltowy 2.3. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Skrzyżowanie drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 skanalizowane w postaci małego ronda (przejazdowe). Oświetlenie ronda. Odwodnienie drogi wymaga budowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej. 2.5. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu i uniemożliwiające wykonanie przebudowy drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie, a istniejące karcze do wykarczowania 2.4. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy uzbrojenia terenu. W przypadku stwierdzenia kolizji, w porozumieniu z Zamawiającym ustalić zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na bu-dowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich w tym rowów przydrożnych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych) - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operat wodnoprawny - odprowadzenie wód opadowych do ziemi, wylot odcinkowej sieci kanalizacji deszczowej, uzgodnione w WZMiUW w Białymstoku ul. Handlowa 6. - badania geotechniczne podłoża nawierzchni - min. po 2 otwory badawcze w istniejącej jezdni dróg, na każdym wlocie, - pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat - projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), - oświetlenie ronda Dokumentację należy przekazać: 1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 6 egz. 2. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 3. Projekt budowlany - 4 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 5. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 6. Projekt wykonawczy (techniczny) branża elektroenergetyczna (oświetlenie ronda) z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 7. Operat wodnoprawny (odprowadzenie wód opadowych do wód lub do ziemi) wersja papierowa - 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 płytki 8. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni - 2 egz. 9. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz. 10. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. Obowiązuje przedstawienie do dnia 22.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3 Obowiązuje przedstawienie do dnia 16.05.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytu-acyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne, zdefiniowane kolizje z urządzeniami obcymi dla drogi), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dokumentacja projektowa na: Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica Dominikańska w Choroszczy.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stan istniejący 1.1 Szerokość istniejącej jezdni i korona Początek opracowania km rob. 0+000 należy założyć na skrzyżowaniu ul. Dominikańskiej i ul. Rynek. Koniec opracowania - km rob. ok. 0+380 - jezdnia ulicy z m.m.a., szer. jezdni 7,0m, przekrój uliczny. 1.2 Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Przewidzieć nową konstrukcję jezdni; destrukt bitumiczny przewidzieć do wykorzystania, po przekruszeniu, na doziarnienie kruszywa na podbudowę. 1.3 Sytuacja trasy Ulica zagospodarowana - nie przewiduje się drastycznych korekt przebiegu trasy. 1.4 Niweleta drogi Niweleta drogi wymaga korekt. 1.5 Stan rowów i innych urządzeń odwadniających. Ulica wyposażona w sieć kanalizacji deszczowej - stan niezadowalający. 1.6 Urządzenia obce w pasie drogowym - gazociąg wraz z przyłączami, - wodociąg wraz z przyłączami, - kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami - linia energetyczna napowietrzna - sieć telefoniczna (w tym światłowodowa) 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA 2.1 Parametry techniczne do projektowania: 2.2.1 Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowany 2.2.2 Kategoria drogi - L 2.2.3 Przekrój normalny - uliczny, szerokość jezdni 7,0m. Obustronna ścieżka rowerowa z dopuszczeniem ruchu pieszego na długości nie wymagającej poszerzenia pasa drogowego. 2.2 Konstrukcja (technologia) nawierzchni 2.2.1 Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu. 2.2.2 Podbudowa - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej. 2.2.3 Nawierzchnia - beton asfaltowy 2.2.4 Krawężniki betonowe 20x30cm, na zjazdach najazdowe 20x30cm 2.2.5 Ścieżka rowerowa i zjazdy gospodarcze z kostki betonowej typu Polbruk bez faski gr. 8cm. 2.2.6 Zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej jak na drodze głównej, 2.3 Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Wymiana sieci kanalizacji deszczowej z zastosowaniem właściwych prefabrykatów. Ewentualna korekta skrzyżowań z drogami gminnymi. 2.4 Propozycje dotyczące zadrzewienia Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. 2.5 Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. Regulacji, wymiany pokryw i zastosowania pierścieni odciążających będą wymagały studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej. 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1 Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę (przewiduje się uzyskanie dofinansowania ze środków UE na realizację zadania). Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Gmina Choroszcz posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2 Dodatkowo należy opracować: - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych - projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome). - pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat Dokumentację należy przekazać: 1. Mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 2. Projekt budowlany - 4 egz. 3. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 5. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni -2 egz. 6. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz. 7. Pomiary ruchu i prognoza ruchu - 2 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 22.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3 Obowiązuje przedstawienie do dnia 16.05.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytu-acyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne, zdefiniowane kolizje z urządzeniami obcymi dla drogi), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Stan istniejący 1.1 Szerokość istniejącej jezdni i korona Początek opracowania km rob. 0+000 należy założyć na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 1483 B i 1497 B w m. Juchnowiec Kościelny. Koniec opracowania - km rob. ok. 2+ 250 (skrzyżowanie dróg powiatowych Nr 1483 B i Nr 1502 B oraz drogi gminnej Nr 106754 B w m. Wólka) - od km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+420 - przekrój uliczny, szer. jezdni 6,0m - 6,5m, nawierzchnia jezdni bitumiczna - od km rob. ok. 0+420 do km rob. ok. 0+545 - przekrój półuliczny, nawierzchnia jezdni bitumiczna - od rob. ok. 0+545 do km rob. ok. 2+250 - przekrój szlakowy, nawierzchnia jezdni bitumiczna 1.2 Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Decyzja zostanie podjęta po wykonaniu badań konstrukcji jezdni pod kątem jej wyeksploatowania. 1.3 Sytuacja trasy Droga zagospodarowana - nie przewiduje się drastycznych korekt przebiegu trasy. 1.4. Obiekty inżynierskie Przepusty: - 1 przepust na rowie melioracyjnym do przebudowy 1.5. Niweleta drogi Niweleta drogi wymaga niewielkich korekt. 1.6. Stan rowów i innych urządzeń odwadniających. Wymagana renowacja rowów przydrożnych. Wymagana zamiana ścieków podchodnikowych na studzienki ściekowe z wyprowadzeniem wód opadowych do rowu przydrożnego. 1.7. Urządzenia obce w pasie drogowym - linia energetyczna napowietrzna - sieć telefoniczna (w tym światłowodowa) - kanalizacja sanitarna - wodociąg 2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA A. Odcinek od km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+230 2.1 Parametry techniczne do projektowania: 2.1.1 Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowany 2.1.2 Kategoria drogi - L 2.1.3 Przekrój normalny - uliczny, szerokość jezdni bez zmian. Obustronna ścieżka rowerowa z dopuszczeniem ruchu pieszego. 2.2. Konstrukcja (technologia) nawierzchni 2.2.1. Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu. 2.2.2. Podbudowa - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej. 2.2.3. Nawierzchnia - beton asfaltowy 2.2.4. Krawężniki betonowe 20x30cm, na zjazdach najazdowe 20x30cm 2.2.5. Ścieżka rowerowa i zjazdy gospodarcze z kostki betonowej typu Polbruk bez faski. 2.2.6. Zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej jak na drodze głównej, 2.3. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Wymiana ścieków podchodnikowych na studzienki ściekowe z wyprowadzeniem wód opadowych do rowu przydrożnego. Należy rozważyć zastosowanie większej ilości studzienek ściekowych i umocnienia rowów. Przebudowa przepustu na rowie melioracyjnym. Sugerowana konstrukcja - przepust z karbowanych rur lub blach stalowych z powłoką ochronną. Bariery ochronne. Wymiana nawierzchni na zatokach autobusowych. Sugerowana konstrukcja nawierzchni - kostka granitowa na podbudowie z chudego betonu. 2.4. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze. 2.5. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. Regulacji będą wymagały studnie telekomunikacyjne. B. Odcinek od km rob. 0+230 do km rob. ok. 2+250 2, 1, Parametry techniczne do projektowania: Zamawiający posiada i udostępni aktualną dokumentację projektową i ZRID na przebudowę z rozbudową drogi Nr 1483B. Zamawiający oczekuje wykonania projektu rozbudowy drogi o ciąg pieszo rowerowy zlokalizowany: w miejscu projektowanego chodnika - odcinek bez projektowanych rowów przydrożnych; na oddzielnym korpusie, poza projektowanym rowem przydrożnym - na pozostałym odcinku drogi. Projekt rozbudowy drogi dostosowany do rzędnych zawartych w posiadanej dokumentacji projektowej. 2.2. Konstrukcja (technologia) nawierzchni 2.2.1. Ścieżka rowerowa i zjazdy z kostki betonowej typu Polbruk bez faski na podbudowie lub beton asfaltowy (warstwa ścieralna 3cm +3cm) na podbudowie. 2.3. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rów odparowujący wzdłuż ciągu pieszo rowerowego od strony pól, budowa przepustów pod koroną ścieżki rowerowej . Jeden zjazd do jednej działki. 2.4. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z rozbudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze. 2.5. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych. W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. 3. ZAKRES OPRACOWANIA 3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku. Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia. 3.2. Dodatkowo należy opracować: - operaty wodnoprawne - przebudowa/budowa przepustów, odprowadzenie wód opadowych do wód lub do ziemi, uzgodnione w WZMiUW w Białymstoku ul. Handlowa 6, - badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m - na odcinku A i co 200m na odcinku B. W przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych, - badania geotechniczne dla potrzeb posadowienia przepustów, - projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), - plan wyrębu drzew i krzewów. Dokumentację należy przekazać: 1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 6 egz. 2. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz. 3. Projekt budowlany - 4 egz. 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 5. Projekt wykonawczy (techniczny) branża inżynierska (przebudowa/budowa przepustów) z częścią przedmiarową i ST - 5 egz. 6. Operaty wodnoprawne (przebudowa/budowa przepustów, odprowadzenie wód opadowych do wód lub do ziemi) wersja papierowa - po 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 płytki 7. Badania geotechniczne - 2 egz. 8. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz. 9. Projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome) - 4 egz. 10. Pomiary ruchu i prognoza ruchu - 2 egz. Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta Obowiązuje przedstawienie do dnia 22.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3 Obowiązuje przedstawienie do dnia 20.05.2016r.. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytu-acyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne), oraz propozycje podziałów działek do przekazania Geodecie, celem przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

 Z-ca Dyrektora PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

 

 

Załączniki:

SIWZ Rozdziały I-VI - SIWZ_Rozdzialy_I-VI__Opracowanie_dokumentacji_projektowej_na__trzy_zadania_drogowe_doc.doc pobierz