Zamowienie publiczne 10-15/d

Zakończone:

10/D/2015

OGŁOSZENIE  O  WYBORZE  OFERTY

1.     Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku
15 – 522 Białystok, Zaścianki, 15-522 Białystok
ul. Szosa Baranowicka 37, tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Opracowanie dokumentacji projektowej na:

Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1381 B Tykocin–Rzędziany (Gm. Tykocin).

      przeprowadzono w trybie: przetargu nieograniczonego w dniu 12.03.2015 r.

2.     Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,
ul. Szosa Baranowicka 37, na stronie internetowej oraz w  biuletynie ZP   nr 47616 -2015 w dniu 04.03.2015

3.     Liczba otrzymanych ofert:                     5 oferty
4.     Liczba ofert odrzuconych:                      1 oferta
5.     Kryteria wyboru ofert:     cena ofertowa – 95 %

                                                     gwarancja – 5 %

6.     W postępowaniu oferty złożyli wymienieni niżej Oferenci i uzyskali punktację :

 

Nazwa Oferenta

Siedziba 

oferenta

Adres oferenta

Cena

brutto zł

Okres gwarancji

Punktacja

1

DROTECH Sp. z o.o.

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

15-516 Białystok

ul. Ciołkowskiego 90

 

117 834,00

 

2 lata

 

78,46

2

DROSAN PROJEKT

mgr inż. M. Pawluczuk

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Wasilków

m. Wasilków

 

16-010 Wasilków

ul. Gen. Sosnkowskiego 10

144 525,00

 

4 lata

 

 

68,97

3

Biuro Projektów

Budownictwa

 Komunalnego

 spółka akcyjna

woj. Pomorskie

pow. M. Gdańsk

gm. M. Gdańsk

m. Gdańsk

 

80-237 Gdańsk

ul. Jana Uphagena 27

344 756,70

3 lata

 

 

29,32

4

Zakład Realizacji

Inwestycji

DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

15-111 Białystok

ul. al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4/418

97 323,75

4 lata

 

 

100,00

5

PROJEKT

DROGOWIEC

Łukasz Milewski

 

woj. Podlaskie

pow. Białystok

gm. Białystok

m. Białystok

 

     15-333 Białystok

ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7

114 882,00

4 lata

Oferta odrzucona na podst. art. 24 ust.4 – oferent wykluczony nie spełnia warunków udziału w postępowaniu

7.      Oferta ważna  z najniższą ceną:  –   97 323,75 zł   z 23% podatkiem VAT                       

         Oferta ważna z najwyższą  ceną: –   344 756,70 zł z 23% podatkiem VAT

8.     Wybrano ofertę Firmy:

Zakład Realizacji Inwestycji DROMOBUD

Wojciech Borzuchowski

15-111 Białystok

ul. al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 4/418

9.    za cenę –  97 323,75  zł  (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy trzysta dwadzieścia trzy złote i siedemdziesiąt pięć groszy) łącznie z podatkiem VAT.

Oferta ta spełniała wszystkie warunki i uzyskała największą ilość punków w kryterium cena i w kryterium gwarancja.

Podpisanie umowy nastąpi w terminie nie krótszym niż pięć dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia i przesłania pism powiadamiających faxem lub pocztą elektroniczną.

Białystok, dnia 19.03.2015 r.

Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski


Treść:

10/D/2015

Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1381 B Tykocin - Rzędziany (Gm. Tykocin)

Numer ogłoszenia: 47616 - 2015; data zamieszczenia: 04.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej na Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej Nr 1381 B Tykocin - Rzędziany (Gm. Tykocin).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Dokumentacja projektowa na Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1381 B Tykocin - Rzędziany (Gm. Tykocin)

1. Stan istniejący

1.1. Szerokość istniejącej jezdni i korona Od km rob. 0+500 do km rob. ok. 7+890 przekrój trasowy, szer. jezdni 3,5 - 6,0m, szer. korony 8,0 lub 8,5m, jezdnia bitumiczna.

1.2. Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa Istniejącą jezdnię należy sfrezować i wykorzystać jako dodatek do podbudowy,

1.3. Sytuacja trasy Uporządkowana, wymaga niewielkich korekt.

1.4. Obiekty inżynierskie Przepusty: - 6 przepustów, w tym: 1 szt. ramowy żelbetowy o świetle poziomym 1,50m, 1 szt. rurowy żelbetowy o średnicy 0,80m, 3 szt. rurowe żelbetowe o średnicy 1,00, 1 szt. betonowy o średnicy 0,60m.

1.5. Niweleta drogi Niweleta drogi wymaga korekt z uwagi na niezgodne z Rozporządzeniem MTiGM minimalne spadki podłużne.

1.6. Stan rowów i innych urządzeń odwadniających Odwodnienie drogi wymaga: renowacji rowów przydrożnych, odcinkowej kanalizacji deszczowej w m. Saniki, przebudowy przepustów pod koroną drogi, budowy przepustów pod droga i w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi, budowy zbiorników rozsączająco - odparowujących w miejscach występowania niecek bezodpływowych.

2. DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA

2.1. Wnioskowany charakter robót: przebudowa z rozbudową

2.2. Parametry techniczne do projektowania:

2.2.1. Prędkość projektowa Vp - w terenie zabudowanym - 40 lub 30 km h - w terenie niezabudowanym - 50 lub 40 km h 2.2.2. Klasa drogi - L 2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny): w miejscowości Saniki uliczny lub półuliczny, szerokość jezdni 6,00m. Szerokość chodników 1,5m. poza terenem zabudowanym - przekrój szlakowy, szer. jezdni 6,00m, szerokość korony drogi 8,5 lub 9,00m,

2.3. Konstrukcja (technologia) nawierzchni: zgodnie z rozporządzeniem MTiGM z dnia 02.03.1999r.w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz.U. Nr 43 z dnia 14.05.1999r.

2.3.1. Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.

2.3.2 Podbudowa - kruszywo naturalne lub łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej,

2.3.3. Nawierzchnia - beton asfaltowy

2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi. Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Renowacja rowów wg potrzeb, przebudowa przepustów, budowa przepustów, budowa przepustów w obrębie skrzyżowań, budowa odcinka kanalizacji deszczowej w m. Saniki z wyprowadzeniem do rowu przydrożnego, budowa zbiorników rozsączająco - odparowujących w miejscach występowania niecek bezodpływowych.

2.5. Propozycje dotyczące zadrzewienia Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie.

2.6. Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących Przewiduje się odcinkową przebudowę sieci wodociągowej i sieci telefonicznej. W przypadku wystąpienia innych kolizji, ustalić zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.

3. ZAKRES OPRACOWANIA

3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności: - porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych, - obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego, - wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych), - opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 - rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.

3.2. Dodatkowo należy opracować:

- operaty wodnoprawne - wylot kanalizacji deszczowej, przebudowa/budowa przepustów, budowa zbiorników rozsączająco - odparowujących uzgodnione w WZMiUW w Białymstoku ul. Handlowa 6,

- badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych,

- pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat

- projekt stałej organizacji ruchu,

Dokumentację należy przekazać:

 a. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi podziałami działek - 6 egz.

b. mapa do celów projektowych w skali 1:500 - 1 egz.

c. Projekt budowlany - 4 egz.

d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST - 5 egz.

e. Projekt wykonawczy (techniczny) branża Sanitarna (kan. deszczowa) z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST - 5 egz.

f. Projekt wykonawczy (techniczny) przebudowy wodociągu z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST - 5 egz. g. Projekt wykonawczy (techniczny) branża teletechniczna z częścią przedmiarowo-kosztorysową i ST - 5 egz.

h. Operaty wodnoprawne (wylot kanalizacji deszczowej, przebudowa/budowa przepustów, zbiorniki rozsączajaco - odparowujące) wersja papierowa - po 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 płytki

i. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni - 2 egz.

 j. Plan wyrębu drzew i krzewów - 3 egz.

k. Projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz.

l. Pomiary ruchu i prognoza ruchu - 2 egz.

Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta

Obowiązuje przedstawienie do dnia 15.05.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny drogi), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.

Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6. 3.3.

Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotycząca projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500m wraz z kanalizacją deszczową o długości min. 100m i projektu przepustu o średnicy min. 0,8m dla których uzyskano pozwolenie na budowę.
  • III.3.3) Potencjał techniczny
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:

1) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi bez ograniczeń lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert min. 2 dokumentacje projektowe odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamó- wienia, tj. każda dokumentacja dotycząca projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o dłu- gości min. 500,00 m i projektu przepustu o średnicy min. 0,8m - projektant powinien należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

2) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) lub im równoważne.

3) min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności telekomunikacyjnej (bez ograniczeń)lub im równoważne. - projektant powinien należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
      Wykazać tylko usługi na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia;
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
      • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
      • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
      • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
      • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 08:50, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Dyrektor PZD w Białymstoku

mgr inż. Marek Jędrzejewski

Załączniki:

SIWZ Rozdział I-VI - SIWZ_Rozdzialy_I-VI_PT_Tykocin_-_Rzedziany.doc pobierz