Zamowienie publiczne 03-17/d

Zakończone:

 03/D/2017

OGŁOSZENIE  O  WYNIKU POSTEPOWANIA

1.     Pełna nazwa zamawiającego:

Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku

Zaścianki , 15 – 522 Białystok, ul. Szosa Baranowicka 37,

tel. 740-22-17,740-21-49, fax. 740-22-19
Sekcja Techniczna.

2.     Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na :

Przebudowę skrzyżowania dróg powiatowych nr 1549 B i nr 1550 B oraz drogi   gminnej    nr 6266 B w

m. Klepacze gm. Choroszcz przeprowadzono w trybie: przetargu 

            nieograniczonego w dniu: otwarcie ofert –  16.02.2017 r.

    Ogłoszenie o przetargu zamieszczono:

W biuletynie zamówień publicznych pod numerem 17688 – 2017 z dnia 01.02.2017,

na tablicy ogłoszeń w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Białymstoku,

ul. Szosa Baranowicka 37,oraz na stronie internetowej.

3.     Liczba otrzymanych ofert:    1   

    4.     Liczba ofert odrzuconych:  0  

    5.     Kryteria wyboru ofert:

    cena ofertowa - 60%

    okres gwarancji – 20%

    doświadczenie kierownika budowy – 20 %

     

    6.     W postępowaniu oferty złożyli wymienieni niżej Oferenci i uzyskali punktację :

    Lp

    Nazwa i adres Oferent

    Cena

    brutto

    Gwarancja

    lat

    Lata

    doświadczenia

    kierownika budowy

    Punktacja

    razem

    1

    BK TRAS Roboty Drogowe

    Borsukiewicz SJ

    15-378 Białystok

    Hryniewicze 66

     

     

     

    427 415,91

     

     

     

    7

     

     

     

    16

     

     

     

    Nie dotyczy

     

     

     

     

     

     

     

     

    7. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 91 ust. 1 pkt. 4 Ustawy Pzp

    (Dz. U. 2015 poz. 2164 z późn. zmianami) cena najkorzystniejszej oferty (jedynej złożonej w tym

    postępowaniu) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie

    zamówienia ( tj. 200 000,00 zł ) i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty.

    Białystok, dnia 2017-03-06

     

    Dyrektor PZD w Białymstoku

    mgr inż. Marek Jedrzejewski


    Treść:

    Ogłoszenie nr 17688 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.

    Białystok: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1549 B i Nr 1550 B oraz drogi gminnej

    Nr 6266 B w Klepaczach gmina Choroszcz
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

    Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

    Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

    Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - nie
    Nazwa projektu lub programu

    O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych  - nie
    Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

    SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

    Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający - nie

    Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania  - nie

    Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających - nie
    Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - nie

    W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
    Informacje dodatkowe:

    I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 5066810100000, ul. Zaścianki, Szosa Baranowicka  37, 15522   Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, e-mail pzd@pzd.bialystok.pl, faks (085) 740-22-19.
    Adres strony internetowej (URL): www.pzd.bialystok.pl

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

    I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): - nie dotyczy

    I.4) KOMUNIKACJA:
    Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) -nie
    Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

    tak   - www.pzd.bialystok.pl
    Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem  - nie
    Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
    Elektronicznie nie  adres

    Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: - nie
    Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
    tak  Inny sposób:
    Ofertę należy złożyć osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
    Adres:   15-522 Białystok, Szosa Baranowicka 37 pok. nr 9
    Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie
    Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
    II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa skrzyżowania dróg powiatowych Nr 1549 B i Nr 1550 B oraz drogi gminnej Nr 6266 B w Klepaczach gmina Choroszcz
    Numer referencyjny:
    03/D/2017
    Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny  nie
    II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
    II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
    Zamówienie podzielone jest na części: Nie
    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

    Zamawiający oczekuje wykonania następujących robót

    1Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym

    2Ręczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. w-wy do 15 cm

    3Rozebranie chodników z płyt betonowych

    4Rozebranie chodników z kostki brukowej betonowej

    5Rozebranie krawężników betonowych

    6Rozebranie obrzeży betonowych 7

    Rozebranie słupków (masztów) do znaków drogowych

    8Zdjęcie tarcz (tablic) znaków drogowych

    9Wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat. I-V z transportem urobku na odkład

    10Wykonanie przykanalików z rur PVC o średnicy 200 mm

    11Wykonanie studzienek ściekowych

    12Regulacja pionowa kratek ściekowych

    13Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych

    14Regulacja pionowa studzienek wodociągowych

    15Regulacja pionowa studzienek telefonicznych

    16Koryto wykonane mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gruncie kat I-VI 17Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie

    18Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową

    19Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, gr. w-wy 22 cm

    20Ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem , gr w-wy ponad 20 cm

    21Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, gr w-wy 7cm

    22Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)

    23 Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca , gr w-wy 5 cm

    24Wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno: śr. grub. w-wy ponad 6cm

    25Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej

    26Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami) - linie ciągłe

    27Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami) - linie na skrzyżowaniach i przejściach

    28Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych

    29Przymocowanie tarcz znaków drogowych do gotowych słupków

    30Wyspa z elementów prefabrykowanych

    31Krawężniki betonowe 20x30 cm

    32Wykonanie chodników z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm

    33Betonowe obrzeża chodnikowe 6x20 cm

    34Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10cm

     35Przebudowa napowietrznej linii energetycznej
    II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
    Dodatkowe kody CPV:45233222-1, 45232130-2, 45232220-7
    II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
    Wartość bez VAT:
    Waluta:
    (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
    II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
    Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zwiększenie ilości robót na wartość nie większą niż

    64 000,00 zł netto.
    II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data zakończenia: 15/06/2017
    II.9) Informacje dodatkowe:

    1.Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3

    a) Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę i dalszego Podwykonawcę przy realizacji przedmiotu zamówienia pracowników wykonujących wskazane poniżej czynności na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy a) kierowanie brygadami (majster) b) kierowanie brygadą (brygadzista) c) obsługa maszyn drogowych d) obsługa koparki e) obsługa koparko – ładowarki f) obsługa ładowarki g) obsługa spycharki h) kopanie ręczne i) rozbiórka oznakowania j) wykonywanie ław pod krawężniki k) ustawianie krawężników l) układanie podbudów drogowych m) skrapianie warstw emulsją n) układanie nawierzchni drogowych o) ustawianie elementów bezpieczeństwa ruchu, w tym znaków drogowych pionowych p) malowanie oznakowania poziomego q) wykonanie sieci elektrycznej

    2. Sposób dokumentowania i uprawnienia zmawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zapisane w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. 

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

    III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
    Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
    Informacje dodatkowe
    III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
    Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań
    Informacje dodatkowe
    III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
    Określenie warunków:

    1. Wykonawca wykaże się doświadczeniem , w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 3 robót budowlanych polegających na:

     - wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego ( warstwa wiążąca lub ścieralna) w ilości min. 600 m2, każda

    - wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej betonowej w ilości min. 200 m2 każda,

    - wykonaniu kanalizacji deszczowej w ilości min. 100 m każda

    2.Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych posiadającej certyfikat zakładowej kontroli produkcji zlokalizowanej w odległości nie większej niż 75 km od miejsca prowadzonych robót

    3. Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia

    4 Wykonawca powinien posiadać lub mieć dostęp do oznakowania i zabezpieczenia robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z:- załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729).

    5.Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania:

    - jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy: minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - min. 2 lata doświadczenia przy budowie lub przebudowie dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej (bez ograniczeń) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów,

    - obsługa geodezyjna min 1 osoba posiadająca, uprawnienia w zakresie geodezyjna obsługa inwestycji

    6. Materiały brukarskie użyte do wykonania zadania powinny być oznakowane znakiem CE
    Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
    Informacje dodatkowe: W ofercie wpisać imię i nazwisko kierownika budowy

    III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

    III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
    III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
    Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
    (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

    III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

    Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - tak
    Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji  - nie

    III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

    1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

    III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

    III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
    1. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 Należy wykazać roboty budowlane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.2.c)1 Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.

    2 Oświadczenie o laboratorium załącznik Nr 8

    3 Oświadczenie o oznakowaniu załącznik Nr 9

    4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 6 . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku 5.1.2.c)

    5. Do wykazu należy załączyć oświadczenie , że osoby wymienione w wykazie spełniają warunki wymagane przez zamawiającego- załącznik Nr 7 5.Wykaz potencjału technicznego – sprzętu potwierdzający spełnienie warunku 5.1.2.c)2) z którego będzie korzystał Wykonawca wraz z informacją o podstawie dysponowania tym potencjałem technicznym- załącznik Nr 11.
    III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

    III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

    1. Oświadczenie, ze wykonawca do wykonania nawierzchni będzie stosował materiały brukarskie posiadające oznakowanie CE – załącznik Nr 10

    2. Certyfikat zakładowej kontroli produkcji dla WMB z której będzie korzystał wykonawca.

    III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

    1. Zobowiązanie wymagane postanowieniami punktu 7.4. Instrukcji dla oferentów, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – dołączone do oferty

    2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii;

    3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) OPIS
    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
    IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:  - tak,
    Informacja na temat wadium
    Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) w jednej z wybranych form:

    1) pieniądzu na konto PZD w PKO BP SA 69 1020 1332 0000 1502 0385 7950

    2) gwarancjach bankowych,

    3) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

    4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianam
    IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: - nie
    IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

    nie
    Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  - nie
    Informacje dodatkowe:
    IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:  nie
    Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej  -nie
    Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:  nie
    IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
    (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

    Liczba wykonawców  
    Przewidywana minimalna liczba wykonawców
    Maksymalna liczba wykonawców  
    Kryteria selekcji wykonawców:
    IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
    IV.1.8) Aukcja elektroniczna – nie dotyczy
    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
    IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
    IV.2.2) Kryteria

    Kryteria

    Znaczenie

    cena

    60

    okres gwarancji

    20

    doświadczenie kierownika budowy

    20


    IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
    tak
    IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

    IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem – nie dotyczy

    IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego – nie dotyczy

    IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego – nie dotyczy

    IV.4) Licytacja elektroniczna – nie dotyczy

    IV.5) ZMIANA UMOWY
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron z zachowaniem warunków określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany.

    2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:

    2.1. Zmiana terminu realizacji umowy: a) wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających realizację kontraktu w terminie poprzez wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, siły wyższej uniemożliwiającej prowadzenie robót, dokonywanie odbioru. b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego: - wstrzymanie robót przez zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, - nieterminowe przekazanie terenu budowy, dokumentów budowy wymaganych przepisami prawa, c) będą miały miejsce uzasadnione zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, d) zmiany będące następstwem działania organów administracji, e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez zamawiającego na terenie wykonywania prac budowlanych, f) działania osób trzecich, nie będących konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, uniemożliwią wykonywanie prac, g) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności.

     2.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: a) zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub z uwagi na postęp technologiczny, c) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót, d) zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia, e) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, Ww. zmiany będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Wskazane zmiany mogą być powiązane z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez strony. 2.3. Zmiany osobowe Zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

    2.4. Zmiana wynagrodzenia: a) w przypadku rezygnacji przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy – w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

    2.5 Zmiana podwykonawców: Wystąpi konieczność dokonania (za zgodą Zamawiającego) zmiany (nowy podwykonawca musi spełnić takie same warunki jak podwykonawca pierwotny) lub wprowadzenia nowego podwykonawcy z zachowaniem wymagań dotyczących części, które nie mogą być powierzone podwykonawcy lub tez całkowitej rezygnacji z udziału podwykonawcy.

    2.6 Zmiana dokumentacji projektowej : a) Jeżeli zmiany o których mowa w pkt 2.2 wymagają zmiany specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, strona inicjująca zmianę przedstawi projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z informacją – o konieczności lub nie – zmiany zgłoszenia oraz przedmiar. Wymaga to akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez zamawiającego. b) jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy podstawą obliczenia jej kosztów stanowi projekt zamienny, o którym mowa w pkt a oraz kalkulacja uproszczona sporządzona w oparciu o uzgodniony z zamawiającym publikator cen jednostkowych robót budowlanych dla kwartału poprzedzającego termin wykonania robót budowlanych.

    2.7. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmianę wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe zmiany do umowy winny być wprowadzone poprzez zmianę do umowy – aneks. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszącego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności. 4 Dokonanie nieistotnych zmian (zgodnie z definicją zawartą w art. 36a ust 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) wynikających z zasad wiedzy technicznej nie stanowi zmiany tej umowy jeżeli nie powoduje istotnego zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy zgodnie z art. 144 us. 1 pkt.6 ustawy Pzp 5. Inne zmiany określone w Istotnych dla stron postanowieniach umowy Rozdział V SIWZ
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
    Data: 16/02/2017, godzina: 09:50,
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):  - nie
    Wskazać powody:
    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu  > polski
    IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
    IV.6.6) Informacje dodatkowe:

    Dyrektor PZD w Białymstoku

    mgr inż. Marek Jędrzejewski

    Załączniki:

    SIWZ Rozdziały I-V - SIWZ_Rozdzial_I-_V_Przebudowa_skrzyzowania_dr._pow._Nr_1549_B_i_1550_B_oraz_dr._gm._Nr_6266_B__w_Klepaczach.doc pobierz
    SIWZ Rozdział IV zał 4.2.3 przedmiar rob energetyczne - SIWZ_Rozdzial_IV_pkt_4.2.3__Przedmiar_robot_energ._Przebudowa_skrzyzowania_dr._pow._Nr_1549_B_i_1550_B_oraz_dr._gm._Nr_6266_B__w_Klepaczach.pdf pobierz
    SIWZ Rozdział VI/1 PW roboty drogowe - SIWZ_Rozdzial_VI_1__Dok_proj_roboty_drogowe_Przebudowa_skrzyzowania_dr._pow._Nr_1549_B_i_1550_B_oraz_dr._gm._Nr_6266_B__w_Klepaczach.zip pobierz
    SIWZ Rozdział VI/2 PW roboty sanitarne - SIWZ_Rozdzial_VI_2__Dok__proj_rob._sanitarne_Przebudowa_skrzyzowania_dr._pow._Nr_1549_B_i_1550_B_oraz_dr._gm._Nr_6266_B__w_Klepaczach.zip pobierz
    SIWZ Rozdział VI/3 PW roboty energetyczne - SIWZ_Rozdzial_VI_3__Dok_proj_roboty_energ._Przebudowa_skrzyzowania_dr._pow._Nr_1549_B_i_1550_B_oraz_dr._gm._Nr_6266_B__w_Klepaczach.zip pobierz
    SIWZ Rozdział VI/4 STała Organizacja Ruchu - SIWZ_Rozdzial_VI_4__SOR_Przebudowa_skrzyzowania_dr._pow._Nr_1549_B_i_1550_B_oraz_dr._gm._Nr_6266_B__w_Klepaczach.zip pobierz
    SIWZ Rozdział VII/1 ST roboty drogowe i sanitarne - SIWZ_Rozdzial_VII_1__ST_roboty_drogowe_i_sanitarne_Przebudowa_skrzyzowania_dr._pow._Nr_1549_B_i_1550_B_oraz_dr._gm._Nr_6266_B__w_Klepaczach.zip pobierz
    SIWZ VII/2 ST Roboty energetyczne - SIWZ_Rozdzial_VII_2__ST_roboty_energ._Przebudowa_skrzyzowania_dr._pow._Nr_1549_B_i_1550_B_oraz_dr._gm._Nr_6266_B__w_Klepaczach.pdf pobierz
    Informacja z otwarcia ofert 16.02.2017 r - Informacja_z_otwarcia_ofert_skrzyzowanie_Klepacze_16.02.2017..pdf pobierz